Dit is de titel van een boek wat ik al ruim een half jaar in bezit heb, ehhh had, ik heb mijn eerste boek weggegeven en meteen een nieuwe gekocht
De auteur is David Pawson, een gewaardeerde, internationaal bekende Bijbelleraar en spreker en was voorheen jaren lang voorganger in een Methodisten gemeente.
Hij heeft 40 jaar lang gegevens verzameld en uitgewerkt en het is uitgegeven in een boekwerk van 1592 pagina's en voor iedere serieuze Bijbellezer is dit een verrijking. Alle 66 boeken worden door hem behandeld en zijn begrijpelijke manier van vertellen maakt dat dit boek een enorme waarde heeft voor het leven van iedere christen nu.
Vanaf de schepping tot aan de wederkomst - via de opkomst van Israel als zelfstandig volk van God, de geboorte van Jezus, Zijn dood en opstanding en de brieven aan de eerste christengemeenten - “Sleutels tot de Bijbel” is van het begin tot het einde een boeiend en onmisbaar handboek voor ieder die ernaar verlangt Gods woord beter te begrijpen.
Voor de prijs hoef je het niet te laten, bij iedere christelijke boekenwinkel en bij Bol te koop voor 22,50 (bij Bol zelfs zonder verzendkosten en de volgende dag in huis en nee ik heb geen aandelen daar )