Ja,een vreselijk mens, het was een meesterlijke film met (Jack Nicholson), en dat vreselijke mens was niet te verdragen, en het erge is dat zulke mensen ook echt bestaan.
Machtmisbruikers zijn het.!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDus je bedoeld: sla met een heel goed Sausje
Ik moet zeggen; mijn vel zit in elk geval een stuk beter als een paar jaar geleden.
Wat trouwens wel heel apart was, ik had de bijbeltekst gelezen Matt 6: 25 Daarom zeg ik jullie: maak je geen zorgen over jezelf en over wat je zult eten of drinken, noch over je lichaam en over wat je zult aantrekken. Is het leven niet meer dan voedsel en het lichaam niet meer dan kleding?
En ik krijg dus al die kroppen sla en van iemand anders 3 mooie truien. Het was net of er van hogerhand werd gedacht; ‘Ik zal je eens even laten zien dat het allemaal klopt’ alsof ik daar ooit aan twijfelde Geen wonder dat ik lach, dat is nu echt humor van de Heer.
Groetjes, Ellen
Gonnie Schreef:
——————————————————-
> Ja,een vreselijk mens, het was een meesterlijke
> film met (Jack Nicholson), en dat vreselijke mens
> was niet te verdragen, en het erge is dat zulke
> mensen ook echt bestaan.
> Machtmisbruikers zijn het.!
Laat ik nou toch eerst denken dat het ging over de film ‘the devil wears Prada’…
http://www.youtube.com/watch?v=eCJnRkyCnVw&feature=related
Die ik erg leuk vond trouwens.
Ellen
samuel Schreef:
——————————————————-
> Frans, stuurt God dat chemische proces aan? Oftewel stuurt de heilige Geest dit proces aan? Of stuurt de mens zelf dit chemische proces aan? Als de geest Gods dit proces aanstuurt, is het dus een
> geestelijk proces, daar komt immers de aansturing vandaan, en daarmee dus niet mechanisch of organisch!
Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, de mens kan niets aansturen, God maakt gebruik van onze mogelijkheden, ieder naar zijn/haar vermogen. Hij kan ons bereiken via onze persoonlijke gaven, die uiteraard van Hem komen.
Je hoeft het niet uit te leggen Frans dat heb ik net gedaan. We kunnen dus veronderstellen als de menselijke geest dus aangestuurd wordt door de Geest Gods, dat dan een geestelijk proces is. Het is immers geen “zelf” bedachte aansturing door een chemisch proces in de hersens! Dus daarom ook niet mechanisch of organisch!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?