Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

National Geographic

• Frederik D

Doet me denken aan 1975 toen de wereld ook al verging.

Ik citeer:

———————-

Ontwaakt!, 22 april 1972, blz. 26-27: “Tijd van rust en verkwikking nabij”

“Ons geslacht zal het einde van de huidige, door druk gekwelde ordening meemaken. Er bestaat zelfs goede reden om te hopen dat een door God gemaakte nieuwe ordening tijdens het huidige decennium zal beginnen. Waarom dan wel? (…) De bijbel toont aan dat wij het einde naderen van 6000 jaar menselijke geschiedenis. De bijbelse chronologie onthult dat het menselijke leven ongeveer 4058 jaar vóór de dood van Jezus (in het voorjaar van het jaar 33 G.T) met de schepping van Adam is begonnen. Wanneer wij hier de jaren vanaf Jezus' dood tot op heden aan toevoegen, bemerken wij dat het einde van 6000 jaar van ‘s mensen bestaan omstreeks het midden van dit decennium van de jaren ’70 zal komen.”

—————————–

Van dezelfde CD Rom waarvan Johanan citeert. Alleen gebruikt hij de gecensureerde versie.

http://home.tiscali.nl/t661020/1975.htm

• Frans

Ik kende originele versie van ‘bijna vrienden’ tot zij te dicht bij mijn overtuiging kwamen en minstens 35 KM verhuizen moesten om van mij los te komen, echt gebeurt.

ik ken de cd's, folders, zelfs hun boekverzamelingen van oudere ontwaakten en wachttorens sinds het begin van de scheiding tussen adventisten en getuigen.

• Frederik D

Verhuisden zij op last van de leiding of uit eigen wil?

• Frans

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Verhuisden zij op last van de leiding of uit eigen wil?

Heel duidelijk gedwongen!.

• Frederik D

Op zeer dringend advies. Zo dringend dat het dwang was.

Bedankt voor je reacties.