Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Ware liefde

• perihelium

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/229361_10151239418711718_756112894_n.jpg

“Dierbare dochter, je hart moet zo verloren zijn in God, dat een man eerst Hem moet zoeken om jou te vinden. Ps. Ware liefde wacht”

hier verkrijgbaar

• ¥ Lotje ¥

Ga je een beetje Spammen Peri?::o

En dan waarom zou je een T-shirt moeten dragen om je waren liefde te laten blijken . Liefde zit binnen in je ……….Toch?

• perihelium

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> Ga je een beetje Spammen Peri?::o

>

> En dan waarom zou je een T-shirt moeten dragen om

> je waren liefde te laten blijken . Liefde zit

> binnen in je ……….Toch?

Schat, het gaat om de boodschap.

• ¥ Lotje ¥

ja weet ik . Ben geen kleinkind . Maar moet je dat open en bloot laten blijken?? Nogmaals liefde zit in je , tis je gegeven , en je kan als je wil het ook laten blijken . Hoef je perse geen t-shirt voor aan . . Ik zie me al lopen zeg met zo,n t-shirt . ja sorry hoor …..(:P)

• perihelium

Heb jij tips voor effectieve evangelisatie?

• ¥ Lotje ¥

ik tikte het woord,,effectieve evangelisatie,,, eens aan.

Wel mensen lieve toch kreeg gelijk te zien Wij vragen 10 cent om dit bericht te lezen . Vind dat al genoeg zeggen. Je moet wat verkopen , (geld er voor krijgen) om iemand tot geloof te laten komen of weer terug te keren naar het geloof .Las ik ergens er bij. Kwam ineens in me op : het lijkt wel een sekte…….

• perihelium

Mensen laten betalen om het evangelie te horen kan wel (1 Kor 9:18), maar lijkt me niet echt effectief. Gods genade is gratis! Hoe vertel jij over Jezus?

• ¥ Lotje ¥

ik vertel niks . je geloof of niet . Een ander moet er zelf achter komen . Ik ga een ander het geloof niet in de strot duwen .

• perihelium

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> ik vertel niks . je geloof of niet . Een ander

> moet er zelf achter komen . Ik ga een ander het

> geloof niet in de strot duwen .

Een christen gelooft niet alleen, hij of zij is een volgeling van de Heer. Jezus zei: Ga op weg en verkondig: “Het koninkrijk van de hemel is nabij.” (Matteüs 10:7)

• ¥ Lotje ¥

ja en als er mensen zijn die verkeerd verkondigen? wat dan ???