Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

de nette beschaafde mensen

• punky abaya

vanmorgen weer door de nette beschaafde mensen uit bed gebimbamd. Nu ook al op zaterdag,.duurde geen 5 minuten maar minstens 20 min of langer. Blijkbaar is er een extra dienst met zingen zingen zingen. Ben maar weer een eitje gaan koken, koffie gezet. Houden deze nette mensen wel rekening met de rest van de wereld? Nee dus.

Zo was ik ooit in Istanbul. 's Nachts was je eindelijk in slaap, ging de imam jodelen. Deze nette en vooral religieuze mensen weten zich wel te profileren.

• Sietse 45

Is het ook mogelijk dat er een begrafenis plaats vond :S

• punky abaya

vroeg in de morgen en dan hoeven ze nog niet te bimbammen.

• LeSage

Dat heet niet bimbammen maar imammen :D

• perihelium

Klaag je ook over de sneeuw als je op wintersport gaat?

• Allen

Hint,

Ga in een hutje op de hei wonen, heb je van niemand last.

• punky abaya

Allen, daar zijn bestemmingsplannen voor, dat mag niet zomaar.

• punky abaya

dat mag niet van dezelfde kliek mensen die bimbamt. Dit mag niet, dat mag niet. Bimbammen mag wel.

• Ellen-Josee

Koop bij Hans Anders geluidsdempers, ik denk dat je die voor hoge tonen nodig hebt en stop ze in de la van je nachtkastje.

• ¥ Lotje ¥

Toeter…..ik heb nog een soort kerkklok:D Als je hem lenen wil. haha…Kan je terug bimbammen. . tja de een kan er tegen de andere niet . zoals ik al ergens schreef ik woon onder de kerk torens (klokken geluid)en Carillon , en tussen Café,s . Tja wat is erger . ? ik merk het al niet eens meer . Denk toch eerder de café,s als er iets voorvalt .