Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De eerste keer in jaren, een dood prikbord.

• Frans

Dit is echt uitzonderlijk, heeft iedereen dan zo'n behoefte om tikken uit te delen ? ;)

• Frederik D

Ik zie geen recent onderwerp waarop ik kan en wil reageren, behalve het jouwe.

• Frans

Nee, ik ook niet en het mijne zegt ook niet veel , los van de opmerking. :)

• theo

Ik ben net thuis en zie en huiver over zoveel stilte op het prikbord.

Moét'n we ut hebb'n over christelijke politiek en de verkiezing'n ?

Als je een lange draad wilt moet je beginnen over homosexualiteit .

• Frans

Denk je ?

Het is een gegeven dat niet te ontkennen is, hoe christelijk we ook willen zijn.

De uitspattingen in die zin keur ik wel af maar er zijn zo veel echt doodongelukkige homofielen en lesbiënes die echt onschuldig zijn en wel de gevoelens hebben. Daar heb ik respect voor en waak er over niet te oordelen.

• theo

Dan zijn wij het eens en is deze discussie nu al doodgebloed.

Politiek:

Stelling: Het is een christen onwaardig op de PVV te stemmen.

• Frans

theo Schreef:

——————————————————-

> Stelling: Het is een christen onwaardig op de PVV te stemmen.

Dat weet ik niet, ik hou me ver van politiek. Veel beloven en weinig geven laat de gek in vrede leven.

• theo

Twede stelling: Ieder mens zou moeten gaan stemmen, een christen mag het zeker niet af laten weten.

En nou moet je het niet met me eens zijn dus want anders is dit debat nu ook al voorbij.

• Frans

theo Schreef:

——————————————————-

> Tweede stelling: Ieder mens zou moeten gaan stemmen, een christen mag het zeker niet af laten weten.

>

> En nou moet je het niet met me eens zijn dus want anders is dit debat nu ook al voorbij.

Helaas Theo, ik denk dat het voor de christen net zo belangrijk is als voor elke mens. Of het iets uithaalt is een tweede, maar je weet maar nooit.

• theo

Nou vooruit dan, nog één kans en dan stop ik ermee:

Een harde:

Een christen MOET verplicht maatschappij kritisch zijn en zijn/haar kop boven het maaiveld uit durven steken anders is het een nepchristen.