Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

wie is Laura? film, Fields of Nephilim

• Boris

Frans Schreef:

——————————————————-

> Boris Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Ik kende hem al, blijft leuk.

>

> Het is leuk, sta je er ook bij stil dat die onzin

> nodig is om ongeloof te bewijzen?

Net als dat die onzin met afbeeldingen van Jezus in pannenkoeken, tosti's, teenslippers, op kassabonnetjes en ga zo maar door kennelijk nodig is voor veel gelovigen om hun geloof te bewijzen? Heb jij daar wel bij stilgestaan?

Bovendien heb je kennelijk niet door dat dit juist een parodie is op al die zogenaamde verschijningen.

• Frans

Boris Schreef:

——————————————————-

> Net als dat die onzin met afbeeldingen van Jezus in pannenkoeken, tosti's, teenslippers, op kassabonnetjes en ga zo maar door kennelijk nodig is voor veel gelovigen om hun geloof te bewijzen?

> Heb jij daar wel bij stilgestaan?

Ik heb daar zeker bij stilgestaan en smakelijk gelachen. Wie geloof wil bewijzen heeft ze alle vijf niet op een rij, heeft niks met geloof te maken.

> Bovendien heb je kennelijk niet door dat dit juist een parodie is op al die zogenaamde verschijningen.

Natuurlijk wel, beetje tegenwind kan je toch wel hebben hè

• Frans

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Pitten in een vrucht zijn niet nodig om het ongeloof te bewijzen. :) Het ongeloof is van zichzelf al pittig genoeg.

Ja, ik neem aan dat het best pittig is een zinloos leven te moeten leiden.

• Boris

Kan best wat tegenwind hebben hoor, had je bericht dus verkeerd ingeschat. ;) en dacht met iemand te maken te hebben die in die afbeeldingen zou geloven.

• Boris

Frans Schreef:

——————————————————-

> Frederik D Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Pitten in een vrucht zijn niet nodig om het

> ongeloof te bewijzen. :) Het ongeloof is van

> zichzelf al pittig genoeg.

>

> Ja, ik neem aan dat het best pittig is een zinloos

> leven te moeten leiden.

Dat is een kwestie van beleving natuurlijk. Voor een ongelovige is het bizar en volkomen zinloos om in een fictief en door mensen bedachte god te geloven. ;)

• theo

Dat lijkt me een tamelijk bizag en volkomen zinloze opmegking: een ongelovige die het het bizag vindt om eggens in te geloven.

• Frans

Wees niet bezorgd, Ik ben dan wel gelovig maar op water lopen ben ik nog niet aan toe. :)

• Frans

Boris Schreef:

——————————————————-

> Dat is een kwestie van beleving natuurlijk. Voor een ongelovige is het bizar en volkomen zinloos om in een fictief en door mensen bedachte god te geloven. ;)

Dat is dan ook erg bizar, ik zou nooit in een fictieve god geloven, noch een door mensen verzonnen, daar is zelfs God het met je eens, denk aan gouden kalf en zo…

• Boris

Wat een bizar taalgebruik. ;)

• Boris

Frans Schreef:

——————————————————-

> Boris Schreef:

> ————————————————–

> —–

>

> > Dat is een kwestie van beleving natuurlijk. Voor

> een ongelovige is het bizar en volkomen zinloos om

> in een fictief en door mensen bedachte god te