Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

burgerschap

• punky abaya

stelling:

Wij zijn niet burgers van deze wereld die proberen ons een weg te banen naar de hemel;

wij zijn burgers van de hemel die proberen ons een weg te banen door deze wereld.

• Stefan

Mooi..

• punky abaya

het is een stelling van Martin Zender maar misschien heeft hij hem ook van iemand.

• Stefan

Ik heb hun Uw woord gegeven; en de wereld heeft ze gehaat, omdat zij van de wereld niet zijn, zoals Ik van de wereld niet ben.

Ik bid niet, dat Gij hen uit de wereld wegneemt, maar dat Gij hen bewaart van de boze.

Zij zijn niet van de wereld, gelijk Ik van de wereld niet ben.

• ¥ Lotje ¥

heel mooi toeter.:)

• Douce.

:)

Douce

• Gonnie

Bron:

http://www.hetbestenieuws.nl/artikelen/Pilkington/world_affairs/pilkington_world_hoofdstuk5.htm

• CU

Te koop: hemelburgers, tussen een vers broodje, met sla en een plakje kaas.

Twee voor de prijs van één. Houdbaarheid: 24 uur. Dan verlaat de burger weer ter zijner plaats het lichaam.

• punky abaya

het is van martin zender en die heeft het zeker weer van A. Knoch en die heeft het zelekr van Bullinger.

• ruud

Uit Fil. 3,

18 Want velen – ik heb dikwijls met u over hen gesproken en zeg het nu ook onder tranen – wandelen als vijanden van het kruis van Christus.

19 Hun einde is het verderf, hun god is de buik en hun eer is in hun schande; zij bedenken aardse dingen.

20 Ons burgerschap is echter in de hemelen, waaruit wij ook de Zaligmaker verwachten, namelijk de Heere Jezus Christus,