Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Ik weet niet hoe

• ¥ Lotje ¥

huh????? tja dan de vraag waarom prik je dan nog hier zo te zien vind je er niks aan . Dan was ik allang weggeweest….

En toch zien we je iedere keer :D:Dis het de sensatie DouceB)::o

• samuel

Nee tuurlijk niet, ben ik ook niet.

• Douce.

Als jij meent te weten dat het om een andere reden is dan de jouwe, zou je de mijne kennen.

Er zijn echter meerdere redenen voor mij geweest (laatste tijd sporadisch). Alleen de laatste twee dagen iets vaker, bij hoge uitzondering. Ook dat had een reden.

Maar, daar het niet mijn topic is, laat ik het hier verder bij.

Douce

• ¥ Lotje ¥

Zooooooooo. we hebben weer gekwebbeld met zijn allen . dan ga ik nu weer de pc afzetten en thee zetten . Heb vandaag een dag met vergadering en verders kleine dingen gedoe . dus doeggieeeeeeeeee oja en pracht van een weer dat ons gegeven is en daar ga ik van genieten :)

• Douce.

Gelukkig voor jou is het hier een christelijk dekbed, kun je nog lang van genieten:D

Douce

• Douce.

Je hebt nog gelijk ook, want met de Bijbel heeft het geen mallemoer te maken.

Douce

• samuel

Douce Schreef:

——————————————————-

> Als jij meent te weten dat het om een andere reden

> is dan de jouwe, zou je de mijne kennen.

Als ik het wist vroeg ik het niet Douce.

> Er zijn echter meerdere redenen voor mij geweest

> (laatste tijd sporadisch). Alleen de laatste twee

> dagen iets vaker, bij hoge uitzondering. Ook dat

> had een reden.

Wat voor reden dan ook, het is aan je zelf, jij schreef wat je schreef, en daar kwamen de vragen op.

Dat kan je verwachten zoiets.

> Maar, daar het niet mijn topic is, laat ik het

> hier verder bij.

Is goed Douce.

>

> Douce

• ¥ Lotje ¥

ik lees graag over het geloof ja daar heb je dan weer gelijk in .

• ¥ Lotje ¥

nee , dat heb je ook weer gelijk in . ik heb zo het gevoel dat Gonnie graag even wilde kwebbelen . :D maar goed … ben weggiesssssssssssss.

• Gonnie

Inderdaad ik kan mij ook niet voorstellen dat door valse getuigenissen van hen die zich christenen noemen, en het maar steeds hebben of je zieltje wel gereinigd is, tot het geloof komt.