Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Ik weet niet hoe

• Gonnie

dat bij jullie gaat, maar ik heb het bij kennissen en familie nooit over het prikbord hier, trouwens de belangstelling voor hier dit bord is er dan ook niet want wie denkt nu aan het prikbord als je in een gezelschap bent van mensen die van geen prikbord weten en denk ook niet dat het boeiend zal zijn want zij hebben natuurlijk ook geen interesse daarin in.

Zijn er prikkers die dit bord zo belangrijk vinden en het daar met buitenstaanders in gezelschap over dit bord hebben.??

• CU

Heel af en toe komt het ter sprake, maar wel in kleine kring.

• Stefan

Die mensen waarmee het geloof gedeeld werd en waardoor ik het geloof ontving zijn hier vertrokken, in de zin van; reageren niet meer hier.

Waarom ik zelf nog prik is, omdat ik via dit zeer toegankelijk- en gebruikersvriendelijke bord de diepe waarden van de bijbel leer ondervinden.

De discussies hierover lopen vaak weg met het eigenbelang, maar in het algemeen is het leerzaam.

Om nu anderen hierbij te betrekken om de bijbel hier eens serieus te gaan bestuderen, is door alle commoties daaromheen schier onmogelijk. En dan ook geen aanrader voor de serieuze zoeker.

Toch is het dit pb waardoor ik geraakt ben, omdat er geschreven werd over de Waarheid, en is het daarom dat ik nog blijf prikken. Om de hoop dat er ook eens iemand, een zoeker, begrijpt en gaat inzien wat het geloof inhoudt, en ook geraakt wordt.

• Gonnie

Ja maar mijn vraag was als je in gezelschap bent van mensen zoals verjaardag of partijen, of je dan aan dit bord denkt en dan over begint, ik kan mij dat moeilijk voorstellen, dat je gedachten bij dit bord zal zijn.

• Stefan

Ik haal het wel eens aan, als het gesprek richting geloof of christendom gaat, dat ik op een forum zit waarin ook deze zaken behandeld worden, maar waar soms de honden geen brood van lusten van de manier waarop.

Ik noem het prikbord dan ook niet bij naam, maar hou het algemeen.

• Stefan

Dat heb ik soms dan ook, een plaat voor mijn kop, lees ik wel eens.

• Ellen-Josee

Ik heb het wel eens over dit prikbord, met vrienden, christenen en zelfs met collega's op mijn werk.

Mijn werk is natuurlijk DE uitgelezen plek om dit prikbord te bespreken :)

Bepaalde mensen vinden het namelijk uitermate boeiend en leerzaam hoe anderen zich vanachter de veilige anoniemiteit van internet gedragen.

Wat voor grenzen er dan ineens wegvallen of overschreden worden, om alles over jezelf bloot te geven in de verhouding tot een ander.

Mvg, Ellen

• Gonnie

Heb jij daar tijd voor op jouw werk.?

Vast zeer interessant werk natuurlijk.

Ben jij nu ook op je werk,nu werk ze dan.!

• Ellen-Josee

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Heb jij daar tijd voor op jouw werk.?

Zeker, dat hoort zelfs bij mijn werk.

> Vast zeer interessant werk natuurlijk.

Absoluut!

> Ben jij nu ook op je werk,nu werk ze dan.!

Ik prik niet op mijn werk.

Bedankt voor je goede wens, ik neem die mee voor straks :)

Jij ook een hele fijne dag nog,

Ellen

• Daan

Gonnie schreef : Zijn er prikkers die dit bord zo belangrijk vinden en het daar met buitenstaanders in gezelschap over dit bord hebben.??

Nee, natuurlijk niet.

Tjonge jonge je moet wel heel zielig en eenzaam zijn als dit prikbord het gesprek van de dag/avond en op het werk is .

Laat staan op verjaardagen ect.