Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vrijheid

• Sietse 45

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> en jij met je vriendin Els de trollen >:D<

>

> Tja en dementie komt met de jaren zo te zien want

> je zet net als je de nietsnut Els alles twee keer

> >:D<

>

> Zo weer genoeg aandacht gehad . Jullie zijn het

> niet waard je heb toch nooit iets en over het

> geloof in te brengen . Je probeer nog niet eens ,

> je geloof niet eens wat doen jullie eigenlijk op

> een bijbel bord . gewoon rellen . Je zit heel de

> avond voor het kastje te turen tot dat er iets is

> waarop je op af kan komen om te zeiken . . nou

> doeggie weer . :P azijn pissers

Zo dus de azijn smaakte goed?

en verder schreef je over jezelf.

• samuel

Volg Jezus Cees, Hij is het voorbeeld.

• samuel

Spuit elf heeft een nieuw woordje geleerd, knap hoor maar totaal nutteloos zoals het een spuit elf betaamd.

• Otis

Ja, ze gaf haar visitekaartje nog maar eens af.

• Sietse 45

samuel Schreef:

——————————————————-

> Volg Jezus Cees, Hij is het voorbeeld.

In ieder geval jij niet samuel.

• samuel

Wil je dat dan? Ben je op zoek naar een voorbeeld Cees? En wat voor verwachting heb je daar dan bij?

• ¥ Lotje ¥

ik lach me werkelijk slap .

Lees eens wat je schrijf:

Gepost door: Els (—.cm-7-6c.dynamic.ziggo.nl)

Datum: 01 september 2012 10:14

Ja, ze gaf haar visitekaartje nog maar eens af.

hahah wat zou jij nu zelf doen denk je .?? Daar tegen over ik zet nog wel eens iets , ik reageer nog wel eens op het geloof . Of het goed is weet ik niet ,maar ik probeer in ieder geval, maar jij daar tegen . (ik heb eens terug gekeken op ELS .) op zoeken . Moet je ook eens doen . Tis altijd negatief . ik probeerde , jawel ik probeerde positief iets van je te zoeken . Nou echt . niks hoor . Tis alleen vitten en vernederen en kleineren . Mens hou er toch eens mee op . je zet je eigen zo voor jan lul .En ja meer mensen gaan het zien.En kom nou weer niet mee aan van:: ik kan er geen touwen aan vast knopen . of ik weet niet wat je bedoeld , of er staan tig fouten in. Want dat is dan gewoon dat je niet weet wat je zeggen moet Met andere woorden je weet niks te zeggen. Ik zie in jou een persoon die erg agressief is .Ik heb mijn zegje gedaan tegen je . Het is beter dat ik je negeer en weer gewoon over gaat op het geloof te lezen en te prikken bij de positieve geprikt.

• ¥ Lotje ¥

ja dat komt mij ook zo over . Sietse zegt dan wel van jou niet ( gespeeld op de man af) maar ik zie ook wel dat hij ergens wil ……. want anders schrijf je dat niet zoals Sietse . Is hij kwaad op God???????

• samuel

Kwaad, teleurgesteld, hij heeft een moeilijke tijd meegemaakt, en vecht zich daardoorheen.

• CU

De Wijze…..ja ja…