Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

sodom en gomorrah, verschroeide aarde 3

• keessie

Koop geen goud of aandelen koop een stuk land en sla voedsel in iets wat ik al eerder schreef.

• punky abaya

geen goud? waarom niet, vertel, een huis kopen, is dat wat?

• keessie

Het beste zou zijn verhuizen naar canada, je zou een huis kunnen kopen maar dan cash betalen en zorgen dat je niet een slaaf van de bank wordt, in canada is dat relatief goedkoop en is grond zat, goud kun je niet eten huisvesting heb je nodig en een lap grond om piepers op te verbouwen zet er een koe op wat kippen, koop een geweer en bewaak de boel eten staat op het land.

• punky abaya

dan zit je in Canada maar dan heb je geen werk. en bouw je geen AOW op.

• keessie

AOW waarvoor het voedsel staat op het land meer heb je niet nodig daar schijnt de zon ook geregeld overdag.

• punky abaya

zelfvoorzienend leven kan ook in een Yurt maar je hebt altijd meer geld nodig dan je denkt en de huizenprijzen in canada gaan ook omhoog en duitsland of Bulgarije is ook een optie.

• keessie

Europa wordt het fort van de ac, dan kun je beter naar rustiger oorden gaan.

• theo

Ik begrijp en snap er alweer niks van.

Godsvertrouwen en geen schatten verzamelen en geen zorgen maken over de dag van morgen en de eindtijd is nabij en maar verzamelen en verzamelen en zekerheden zoeken.

Ik snap het inderdaad niet keessie.

• punky abaya

keessie vergeet dat in Canada de Satskwats de verschrikkelijke sneewman woont. als je daar ruzie mee krijgt heb je een probleem.

• keessie

Daar was ik al bang voor Theo, maargoed dat Noach wel oor had naar God, toen lachte waarschijnlijk een ieder hem ook uit tot ze verzopen.