Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genesis 3 :22 en verder

• keessie

Nee in mijn Bijbel komt de tekst “platte aarde” niet voor

• keessie

Ja mochten ze de ark van Noach vinden pies jij mooi naast de pot, vertel je ook in je preken over de zondvloed?

• theo

Beste keessie, zodra je blijk geeft om niet met oneliners te komen en op een volwassen manier in debat wilt ben ik de eerste !!!

• Frederik D

De Bijbel suggereert zeer, zeer duidelijk dat de aarde plat is. Maar ja, jij leest opzettelijk je Bijbel incorrect.

• keessie

Je draait dus om de brij heen dasjammer

• theo

Nee hoor, ik schreef precies waar het op staat !! De kern zalkmaarzeggen !!

• keessie

De kern is in dit geval de zondvloed, en de vraag was van keessie aan Theo of die wel of niet heeft plaats gevonden en wederom is Theo niet in staat om die vraag met ja of nee te beantwoorden.

• theo

O jawel hoor.

Zodra jij de belofte wilt doen om niet af te haken en niet met oneliners te komen ben ik de eerste die met je in debat gaat.

Maar na 485 keer deze opmerking gemaakt te hebben vrees ik het ergste.

• theo

Re: Voor Frederik

Zo staat, als één van de vele voorbeelden uit het dichtbije verleden deze nog steeds open waar je doelbewust hebt gezwegen.

.

Gepost door: theo (—.sub227.ddfr.nl)

Datum: 11 augustus 2012 08:24

keessie Schreef:

——————————————————-

> Het geloof, is een gave Gods Theo, wie zoekt die

> zal vinden.

OF het geloof is een gave van God

OF het geloof is een cadeutje voor mensen die het zoeken want die zullen het vinden?

Is het nou een gave van God of dankzij de inspanning van het zoeken?

• Frederik D

Zijn vleermuizen vogels? Ja of nee.