Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Ex Evolutionist.

• samuel

God Channel Programma link.

God TV Waar je de uitzendingen kan bekijken.

• punky abaya

waar gaat dit over?

• samuel

Open de links, en er gaat een wereld voor je open!

• Frederik D

Nogal zielige bedoening.

Appels vallen naar beneden maar toch beweren dat appels naar boven vallen.

• samuel

Eerst kijken dan zeuren, bij voorbaat zonder er iets van waargenomen te hebben ongefundeerde kritiek leveren, getuigt nu niet van enige wetenschappelijke kennis.

• Frederik D

Hou op. Dat gebazel tegen de evolutiewetenschap ken ik van haver tot gort. Niets nieuws onder de zon. En al die creationisten hebben een zware tik van de religieuze mallemolen. En dat verleidt hen tot bedrog.

• Frederik D

Bovendien kijk ik geen filmpjes en lees ik geen lappen tekst.

Creationisme is even potsierlijke pseudowetenschap als ufologie, astrologie en platte-aardekunde.

Ik ga uitsluitend in op argumenten en dan nog slechts als ze stuk voor stuk worden gepresenteerd. Ik hou van ordentelijk denken.

DNA verandert. En een serie veranderingen in het DNA heet evolutie. Wie micro-evolutie zegt, moet ook macro-evolutie zeggen.

• Frederik D

http://www.youtube.com/watch?v=GdCrPkuAoag

• samuel

Ik denk dat vooringenomenheid je objectiviteit aangetast heeft. Eerst kijken en dan oordelen Frederik.

• samuel

Wat een hoop woorden verspil je weer, het is tv je hoeft alleen maar te kijken!