Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

ons demonisch vijandige zonnestelsel

• Trolando

Oh ik zet wetenschap niet op een voetstuk hoor, integendeel. Onderzoekt alles, maar behoudt het goede. In de voedingswetenschap is zoveel mis, daar gaan je oren van flapperen.

Pseudowetenschap daarentegen. Dat komt niet eens in de búúrt van een voetstuk. Behalve als ik een leuk science-fictionboek lees of naar Star Trek kijk.

Met je “gematigdheid is ook hoogmoed” kom je trouwens dicht in de buurt van Orwell.

• punky abaya

de scheidslijn tussen wetenschap en pseudowetenschap is soms erg subjectief en zo kunnen we nog wel uren door kletsen. Was ik niet van plan. Ajuus.

Orwell was niet de enige profeet, zie ook Arthur C. Clarke.

• Trolando

Nee hoor, niets subjectief.

Lees Kuhn, Popper. Gewoon falsificeren, en met testbare theorieën komen.

• Trolando

Welja, dat reageren gaat vandaag een beetje verkeerd. Excuses. Ik doe teveel dingen tegelijk.

• punky abaya

eerst denken dan doen

• Frederik D

Maar ik vind jouw onzin geloofwaardiger dan de creationistische nonsense van Eliyahu, al blijft jouw nonsense ook grote onzin.

• punky abaya

het konniet uitblijven dat onze professor zich ook even met de discussie moest bemoeien. Het verschil tussen een professor en een koe is dat een koe kan loeien en een professor niet.

Na het gekwispel van Trolando kan Fredlando er ook nog wel bij.

• Frederik D

Maar het blijft jammer dat jij je capaciteiten zo aan nonsense verkwanseld. Zonde, zonde, zonde.

• punky abaya

Trolando, ik heb geen reet te maken met Popper en Flopper+ het is duidelijk dat we hier te maken hebben met hemelse machten van de kwaadaardige soort. Lees jij John Keel maar en Kelly Cahill. Ik heb jaren tussen vrijzinnige theologen gezeten en ben er helemaal klaar mee.

• theo

punky abaya Schreef:

——————————————————-

> Trolando, ik heb geen reet te maken met Popper en

> Flopper+ het is duidelijk dat we hier te maken

> hebben met hemelse machten van de kwaadaardige

> soort. Lees jij John Keel maar en Kelly Cahill. Ik

> heb jaren tussen vrijzinnige theologen gezeten en

> ben er helemaal klaar mee.

het lijkt er sterk op dat je nu tussen de kwaadaardige hemelse machten zit gezien je obsessie hiervoor.