Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

ons demonisch vijandige zonnestelsel

• punky abaya

In de schoolboekjes staat dit: wij hebben geluk dat we op de precieze afstand van de zon staan en daardoor is er leven mogelijk op aarde. De rest van het zonnestelsel (en heelal) is een grote leegte met hier en daar wat rotsklompen en gasbollen.

De foto's van andere hemellichamen tonen echter een andere waarheid. Want waar zijn de hemelse machten waar Paulus het over had? Deze youtube laat zien dat de zon meer is dan een hete gasbol. Rond 1.05 minuut zie je het hoofd van een gigantisch demonisch wezen en op andere beelden zie je een gigantisch demonisch wezen op het oppervlak van de zon rond springen. Misschien springt hij omdat hij hete voeten heeft, misschien omdat hij zijn Iphone aan heeft en meedanst.

Wetenschappers, theologen en intellectuelen zullen deze film wel weer hoogmoedig afdoen als geproeleboel maar ook zij kunnen niet om de waarheden van deze film heen. De waarheid is dat we omringd zijn door vijandige machten. Misschien is dat de reden waarom we niet meer naar de maan zijn gegaan sinds 1972.

http://www.youtube.com/watch?v=LnSfOi2OsC4

• Trolando

Seriously? Ik zie ook wel eens gezichten in wolken.

Moet dit nou op een bijbelforum trouwens. Dit heeft met de bijbel echt niets te maken. Is er geen ander forum voor dit soort speculatieve onzin?

• punky abaya

en het heeft ook niks met rare gezichten in wolken te maken. Moet het op bijbelforum? Neu maar Paulus had ons ook niet hoeven te waarschuwen voor de hemelse machten.

• Trolando

Zo kan iedereen de bijbel voor zijn fantasiekarretje spannen.

• punky abaya

Pardon, de bijbel had helemaal niet geschreven hoeven worden, laat de mensen er zelf maar achter komen of er een god is. Gelukkig is de bijbel wel geschreven en waarschuwt Paulus ons voor de hemelse machten.

Zolang jij het nog over speculatief dit en fantasie dat hebt, snap je helemaal niet waar het over gaat.

• Trolando

Als Paulus nou had gezegd “pas op voor wezentjes in de zon”…

Maar wij hebben een fundamenteel verschil in wereldbeeld wat betreft dit soort apocalyptische fantasietjes, discussie hierover is zinloos. Ik vind het ook jammer van mijn tijd, die besteed ik liever aan wetenschappelijk onderzoek dan aan het aanhoren van dit soort gedachtespinsels.

• punky abaya

jouw commentaar is hoogmoed, mijn onderzoek naar de hemelse machten is tenminste nog een tikje nederigheid. en deze foto´s zijn direct gevolg van wetenschappelijk onderzoek. Ze zijn met een kunstmaan gemaakt.

en wil je verder gaan onder de draad waar we geeindigd waren en niet steeds opnieuw beginnen, dat is voor mij zo lastig.

• Trolando

Was een foutje dat ik niet eerst op de “Reageren” knop had geduwd.

Die foto's zijn vast gevolg van onderzoek, maar de conclusies niet. Een apart verschijnsel is hooguit een reden voor extra onderzoek, maar je kunt natuurlijk ook je eigen wereld creëren met aliens en wereldmachten en een snufje “geestelijke strijd”.

Ik heb op sites als boinnk al tal van voorspellingen gezien die niet uitkomen. “Binnenkort gaan er wereldschokkende dingen gebeuren!!!” yeah right, niet echt hè.

Ik heb bij clubs als IFES al tal van geestelijke-strijd “visioenen” en “uitleggingen” gehoord en uiteindelijk - na een tijdje gemeend te hebben dat er enige waarheid in zat - geconcludeerd dat het heel makkelijk is om in fantasiewerelden te geloven.

Hoogmoed? Nederigheid? Mijn reacties zijn behoorlijk gematigd.

• punky abaya

deze film komt niet van Boinnk

• punky abaya

gematigdheid is OOK hoogmoed. Dat de film een reusachtige alien zou tonen is een interpretatie maar dat de film GEEN reusachtige alien zou tonen is net zo´n interpretatie.

In dat geval heb ik net iets meer credits dan jij want het gezicht lijkt verrekte veel op een alien. En bovendien moet jij oppassen dat je wetenschap niet teveel op een voetstuk zet. Dat je met wetenschap de bijbel te lijf gaat is goed maar dat je de bijbel niet meer durft te lezen zonder wetenschappelijke onderbouwing is afgoderij.

Paulus heeft het toch echt over de hemelse machten.