Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vragen aan Johanan en Daan

• Daan

Nooit van mijn leven zal ik dit doen.

En ook al is de Bijbel tegen homoseks……..dat is een gruwel voor God en dat staat nu eenmaal zo geschreven, dan nog laat ik mijn neef die homo is en samenwoont niet vallen.

Hier is hij altijd welkom.

Ik denk dat je wel een heel erg verkeerd beeld van mij hebt, of ik kom niet duidelijk over.

Toch………..ben jij een irritant mannetje en daar blijf ik bij.

• Frederik D

In elk geval val jij mij mee. :)

• BOAZ

Trolando Schreef:

——————————————————-

> Hebben “alverzoeners” iets tegen Jehova's

> Getuigen? Ik heb persoonlijk geen probleem met de

> mensen. Wel heb ik bezwaren tegen (1) sektarische

> organisaties en tegen (2) bepaalde manieren van

> redeneren.

Alverzoening heeft alle kenmerken van een sekte, maar het valt mij op dat alverzoeners zoals Theo en schijnbaar jij ook een gruwelijke hekel hebben aan Jahweh getuigen.

Boaz.

• theo

Ik niet hoor, ik heb geen gruwelijk hekel aan J.G.

Ik heb nergens een gruwelijke aan, althans niet aan mensen, of aan een bepaald soort mensen.

Uh nou ja, racisten daar kan ik wat slecht tegen.

Als we het hebben over een gruwelijk hekel hebben aan…dan hebben “”antialverzoeners“” een gruwelijke hekel aan “” proalverzoeners“”

Zie de berichten op dit prikbord maar na.

Ik heb wel een heel klein beetje een hekel aan gelovigen die menen dat ze God in hun binnenzak hebben en andersdenkenden beledigen en “”besneren“” en zichzelf op een troon hebben geplaatst ..zoiets van: Ik ben het ergens mee (on)eens en God vindt dat ook.

• Trolando

Die moet je uitleggen. Waarom heeft “alverzoening” kenmerken van een sekte? En sinds wanneer is een discussie op grond van argumenten ineens een gruwelijke hekel?

• theo

Boaz zoekt gaarne stokken om te slaan want Samuel, zeker geen aanhanger van “”alverzoeningsleer“” maar ook tamelijk fel anti J.G. daar hoor je Boaz niet over.

• Esther

Daan Schreef:

> Vertrouwen doe ik jou nooit meer. Dit is echt

> finito.

Na al die jaren pas ?

• Esther

>:D<

• Frans

Je valt me mee op een heel positieve manier nu. Laat dat niet los B)

• Frans

Ik ben het met je eens Daan, maar er wordt nu door dezelfde persoon ruimte geboden. Laat het niet verloren gaan (Sorry voor het tussenklimmen)