Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wetenschappers zijn dikwijls kneuzen

• Ellen-Josee

Ik heb al 30 jaar een donorcodicil, voor al mijn weefsels en organen met A-status.

Ellen

• Frederik D

Ik wil niets van jou. Stel je voor dat ik een stukje Ellen word.

Uh, dit is niet vals bedoeld maar humoristisch.

• rudi bijbelstudie

lees dit maar, http://www.colinandrews.net/Robbert-van-den-Broeke-Message-Colin_Andrews.html

• rudi bijbelstudie

lees dit maar http://www.colinandrews.net/Robbert-van-den-Broeke-Message-Colin_Andrews.html

• theo

Als ik dat ga lezen ben ik gelijk om?

• Frederik D

Robbert graaft zijn eigen graaf.

• Ellen-Josee

Oké maar ik denk dat het minder humoristisch wordt als jij voor iedere ademtocht moest knokken en dat je dan toch wel graag een schone en door het sporten sterke long met grote inhoud van mij in ontvangst zou willen nemen. En dat zou je van harte gegund zijn, hoewel je dan misschien toch wat hoger gaat praten.

• Daan

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Maar kunstnieren zijn verboden door het WTG.

Oh ja ?

Was dit in jouw tijd of is dit weer nieuw?

Want

> zonder nieren ben je beter af dan met een

> kunstnier.

En dit zegt de kneus die aanvoert dat de foetus geen nog geen bewust menselijk leven is omdat hij nog niet op zichzelf kan bestaan :S

Wat moet er dan niet gezegd worden van een volwassene die alleen maar in leven blijft dank zij een kunstnier ?

of een door een batterij aangedreven pacemaker?

Die zijn nergens zonder hulpmiddelen omdat deze mensen niet onafhankelijk van die hulpmiddelen zou kunnen bestaan.

Zo ook voor de foetus ( die dient zijn tijd uit te zitten in de baarmoeder en heeft niets te willen) En jij bent voorstander van abortus, dus bent het één met de moordenaars !

Vraag maar aan Ellen en Daan.

• Frederik D

Ik heb jou uitgelegd waarom abortus geen moord is.

En mijn verhaaltje over nieren loopt parallel met jouw bloedtransfusie.

• rudi bijbelstudie

net of JIJ zulke goed onderbouwde argumenten geeft en je in zaken verdiept en dingen leest. Keessie komt tenminste nog op Niburu.