Er is een heuse soap gaande tussen Colin Andrews en RvdB. Inmiddels heeft de Universiteit van London zich er ook mee bemoeid. (hebben ze niks beters te doen?).
De Unie stelt vast dat de foto van Pat Delgado op Robbert's camera uit 1993 stamt en dus al bijna 20 jaar oud is. En dus belazert Robbert de boel.
Wat een conclusie en ja, ik doe aardbeien in de yoghurt en dus ben ik ook ongeschikt als automobilist.
De Universiteit van London heeft onder de verklaring gezet dat Robbert zijn publiek niet onderschatten. Nou, wel dus, wat een wanprestatie om een fotootje van 20 jaar geleden op te duiken. Dat kan mijn blinde oma ook.
Als klap op de vuurpijl heeft Robbert nu ook een foto van Paul Vigay op de camera. het is duidelijk dat de geestenwereld alles van ons weet, tot en met de kleur van de tandeborstel toe. Een recente graancirkel verscheen onlangs op de plaats waar de hertog en hertogin vorig jaar zijn getrouwd.
Nick Pope vraagt zich af waarom UFO's steeds weer naar onze onbeduidende planeet bij een onbeduidende ster vliegen. Zijn we zo bijzonder dan?
Ja, we zijn bijzonder want we zijn het WERK van Zijn handen en de VRUCHT van zijn lendenen, geboren vanuit de eeuwigheid en geschapen in de aionen.
En nee, het zijn GEEN buitenaardsen maar gevallen engelen.
Misschien heb ik het mis maar iets zegt me dat Colin Andrews deze strijd gaat verliezen.