Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

In Soedan voeren moslims een ware holocaust uit tegen christenen

• Frederik D

We kunnen hier niet de hele wereld binnenhalen. Immigratie leidt ook tot andere problemen zoals misdaad en sociale ontwrichting. En de islam is zelf niet bepaald tolerant. Kritiek op Mohammed en zijn werkje de Koran is verboden, vooral onder de knuffelaars. Of ben je de heisa rond Fitna vergeten?

We moeten uit de EU en weer baas zijn in eigen parochie. We hebben Madrid en Berlijn eruit gedonderd maar halen Brussel binnen. De EU is een bedreiging voor de democratie.

• theo

Kijk.

Zo ken ik je nog beter.

• Frederik D

Bizarre stelling.

• Florin

CU Schreef:

——————————————————-

> Ik krijg altijd van de PVV uit de eerste hand de

> teksten van de toespraken van Geert Wilders, het

> verkiezingsprogramma en nu ook afgelopen zaterdag

> de lijst met de te verkiezen leden.

Ik ook ;) .

Florin

• Ellen-Josee

Heb je trouwens ook de site of zoiets waar deze personen, instellingen en bonussen op staan?

Dan kan ik even zien hoe betrouwbaar jouw info is en ga ik Artsen zonder Grenzen erop aanspreken.

Gr Ellen

• CU

Hé slimmerik, opeens dom geworden?

Google op de jaarrekeningenn van de instellingen en je hebt het boven water.

Maar je hoeft ze er niet op aan te spreken hoor, dat is al gedaan.

• Ellen-Josee

CU Schreef:

——————————————————-

> Hé slimmerik, opeens dom geworden?

>

> Google op de jaarrekeningenn van de instellingen

> en je hebt het boven water.

>

> Maar je hoeft ze er niet op aan te spreken hoor,

> dat is al gedaan.

Jaarrekeningen nakijken…

Pff… nou dat zie ik mezelf momenteel niet echt doen.

Waar had jij dat lijstje vandaan? Alle jaarrekeningen van die instellingen bekeken?

Kan wel zijn dat ze er al op aangesproken zijn, maar ik als donateur wil horen wat ze hierop te zeggen hebben.

Dan moet ik wel gerede aanleiding hebben voor die klacht.

Hoe weet je dat ze aangesproken zijn? Is daar een artikel over te vinden op internet?

Ik heb gewoon niet zoveel tijd om daar nu uitgebreid achteraan te gaan vossen, maar jij had al een lijstje dus je moet ook weten hoe ik aan zoiets kom zonder uren en uren uitzoekwerk. Anders beschouw ik die aanklacht van je als stemmingmakerij.

Groetjes, Ellen

• CU

Waar komt die ellende toch uit voort.

Volgens mij zijn het de boodschappers van dit gedachtegoed. Het zijn zij die verantwoordelijk zijn. Natuurlijk niet voor de boodschap die waarheidsgetrouw doorgegeven wordt, maar moeten wel weten dat hun morele verantwoordelijkheid ligt in het feit dat er geen kwalijk riekende zaken moeten worden doorgegeven als zijnde dat het goed is.

Hier gaat het over de moslims die christenen afslachten. Laten we ook niet vergeten dat 17 jaar geleden de katholieke Mladic 7 á 8 duizend moslimmannen de dood in joeg.

Het zijn dus de imams en de pastoors, hun voorgangers, die geen onderscheid kunnen maken tussen goede en slechte delen uit hun heilige boeken. Hen moeten we deze ellende aanrekenen omdat zij het zijn die moord en doodslag vanuit hun boeken heilig verklaren.

En wat doen wij als buitenstaander? We leveren de buldozers die het zand over de doden schuift.