Handelingen 10:43
Van hem (Jezus Christus) getuigen alle profeten dat iedereen die in hem gelooft door zijn naam vergeving van zonden krijgt.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlOnzin.
er zijn hier op dit bord maar heel, heel weinigen op zoek naar antwoorden en overtuiging.
Sommigen zijn op zoek naar anderen om geestelijk op te kunnen eten.
Anderen zijn hier uit tijdverdrijf.
Weer anderen uit een soort relbehoefte.
maar vrijwel niemand is hier op zoek naar een antwoord op een vraag. of het opdoen van een overtuiging.
Wat mij toch blijft verbazen is dat hardnekkige steeds weer opduiken van die alverzoeningsdiskussie. waarom krijgt men er geen genoeg van, wetende dat men elkaar toch niet overtuigt.
In de vele honderden en honderden reakties is er niet één, ik schrijf: niet één prikker geweest, die reageerde met: nú snap ik het, en ik verander mijn mening.
het lijkt wel een partijtje pingpong waarin niemand erin slaagt een punt te maken dat door de tegenstander wordt erkend. wat overigens bij verreweg de meeste onderwerpen het geval is.
Geeft dat niet te denken?
waarom houden we dit soort discussies als er zelden of nooit iemand van mening verandert, cq. durft te veranderen?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?