Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

hellbound, prepare for hell

• rudi bijbelstudie

hellbound

http://www.hellboundthemovie.com/

• perihelium

Verschillende visies over de hel in een film die binnenkort uitkomt.. Ik ben benieuwd naar de visie van de makers en de conclusie van die film, want daar zie ik niks over in deze preview.

• rudi bijbelstudie

jouw geestelijke luiheid

• Frans

Ik ben het dan wel niet eens met jou idee van wat de bijbel ons leert, maar wat echt stoort is je agressiviteit naar anderen waar je het niet mee eens bent, vaak ook je taalgebruik.

• rudi bijbelstudie

geestelijke luiheid is niks mis mee. en verder staat het je vrij om zelf kritiek te geven op Perihelium.

gr.

• Frans

Als ik me er toe geroepen voel doe ik dan, zonder aanziens des persoons… Ik hoop dat men dat bij mij ook blijft doen.

• rudi bijbelstudie

wel aanziens des persoons want je had evengoed kritiek kunnen spuien op Perihelium. Verder kan ik me niet herinneren wanneer ik voor het laatst op jou gereageerd heb.

gr.

• Frans

Nee, op mij reageer je zelden of nooit, is ook niet belangrijk, waarom niet tegen Peri, omdat jij hem nu zo behandelde, niet omgekeerd.

• rudi bijbelstudie

ik behandelde Peri helemaal niet verkeerd, het was juist andersom, hij maakte een onnodige onzinnige opmerking op mijn posting. Gewoon luiheid en dat heb ik hem gezegd en daar is niks mis mee.

verder ben ik het spüugzat, einde discussie.

• Frans

Wat is ‘het’ ? Mijn oproep tot vreedzaam met elkaar omgaan ?