Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bijbelstudies Hyves

• sashaexposed

http://bijbelstudies.hyves.nl/

Voor de gelovige is Bijbelstudie noodzakelijk!

Niet om ons hoofd te vullen met theorieën en wetenswaardigheden, maar om ons hárt te vullen met het Levende Woord, opdat op ons van toepassing zou zijn:

“Wat u ook doet, doe het van harte, als was het voor de Heer en niet voor mensen; besef dat de Heer u zal belonen en dat u van hem het erfdeel zult ontvangen. Want de Meester die u dient, is Christus..”

Kol. 3:23

Ik heb het berichtje maar even aangepast!

de Bijbelstudies Hyves is een site waar Bijbelstudies geplaatst worden en met respect met elkaar word omgegaan.

Christenen die druk bezig zijn hoe andere moeten leven (en wettisch zijn) daar hebben wij niets mee van doen want wij dienen geen mensen maar Christus en Genade heeft ons vrijgekocht!

• perihelium

Ik had je al gezegd dat bij punt twee de Vader ontbreekt. Waarom verbeter je dat niet?

• Frederik D

Je zeurt om te zeuren.

• theo

Ook welkom.

Wat is je vraag of opmerking ? Waar wil over in debat?

• sashaexposed

de Vader ontbreekt helemaal niet beste ;)

er is namelijk 1 God dat dus 1 die zich heeft geopenbaard in Christus Jezus dat is 2 en in de Heilige Geest dat is 3! Wat snap je hier nu niet aan ?????? er zijn GEEN 3 goden daar geloof ik niet in!

God is 1 en die openbaart zich door middel van Zijn Zoon en Heilige Geest ! simpeler kan volgens mij niet toch??

Ik ga weer even verder ben met een ingewikkelde studie bezig

groetjes sasha

• Frederik D

Iedereen is een ketter behalve Peri. Jij bent in staat om zelfs Jezus te bevelen zijn woorden aan jouw ideetjes aan te passen.

• theo

Een ingewikkelde studie nog wel.

Je dropte hier wat en vervolgens ga je je weg vervolgen zo begrijp ik.

Het staat je vrij inderdaad.

• CU

Er is heel wat bij te spijkeren bij jou.

• CU

Ze is vast een exponent van Peri's Hyvespagina. Want zo te lezen kende Peri hetgeen zij plaatste al.

• David

sashaexposed Schreef:

——————————————————-

> de Vader ontbreekt helemaal niet beste ;)

>

> er is namelijk 1 God dat dus 1 die zich heeft

> geopenbaard in Christus Jezus dat is 2 en in de

> Heilige Geest dat is 3! Wat snap je hier nu niet

> aan ?????? er zijn GEEN 3 goden daar geloof ik

> niet in!

> God is 1 en die openbaart zich door middel van

> Zijn Zoon en Heilige Geest ! simpeler kan volgens

> mij niet toch??

>

Misschien om het duidelijk voor Peri te maken.

Er is één waarachtige God de Vader die zich openbaart door zijn eniggeboren zoon Jezus Christus en door de heilige geest die van God uitgaat en door Jezus wordt uitgestort.

David ;)