Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

grote openbaringen aanstaande

• rudi bijbelstudie

het mysterie van de anomalie in de baltische Zee wordt met de dag groter. Het object op de bodem van de zee heeft complete trappenhuizen en nauwe stegen. Het lijkt bovendien op een oorlogship uit star wars. Inmiddels is een 2de object gevonden vlakbij het eerste. Met vormen van ramen van Gothische kathedralen. De zweedse duikers staan paf. Electrische apparaten vallen uit als de duikers te dichtbij komen. Dit duidt op een UFO. Dit kan wel eens de ontdekking van het millenium worden.

En wat heeft de ontdekking te maken met de Noordzee Bermuda driehoek en met de Scandinavische goden, Wodan, Odin etc.

http://www.youtube.com/watch?v=Ug2mb3dAAKo

• ¥ Lotje ¥

zo vreemd is dat niet toeter , zie maar:

De langste rivier van Slowakije : de Váh, doorkruist de ganse Liptov regio. … Onder het meer liggen er 13 dorpen onder het water

ik heb daar nog foto,s gezien van begin 1900 dat daar een dorp was en daarnaast hing foto,s hoe het nu is . .een meer dus. Dorpjes halve wegen de bergen . kan gevaarlijk zijn . bergwater dat naar beneden komt kunnen hele dorpen onder water zetten . weg dorp. ….niet afgebroken maar onder het meer dus.

• rudi bijbelstudie

valt de elektrische apparatuur uit als je dichtbij komt

• LeSage

Met alle mogelijke moeite kan ik er toch echt geen trappenhuizen, stegen en gothische kathedralen in ontdekken.

maar ja. Niet zo vreemd want ik kan in mijn gezicht ook al geen demon ontdekken, wat sommige christenen hier wel kunnen.

Misschien is deze openbaring die ik zojuist op www.nu.nl tegenkwam, wel veel schokkender voor een echte bijbekstudieman:)

GENÈVE - Wetenschappers bij het Centrum voor elementair deeltjesonderzoek CERN willen woensdag bekendmaken dat er genoeg aanwijzingen zijn dat het zogenoemde ‘Goddeeltje’ bestaat.

Foto: NU.nl/Allesoversterrenkunde.nl

Het deeltje moet antwoord geven op fundamentele vragen over het universum. Het bestaan van het Higgs boson-deeltje zou het standaardmodel van de deeltjesfysica kloppend maken.

De Britse natuurkundige Peter Higgs voorspelde het bestaan van het boson meer dan veertig jaar geleden als verklaring waarom atomen, en al het andere in het universum, massa hebben.

• Frans

Maar wat is er schokkend aan? Het is al eeuwen zo dat wetenschappers niet zozeer willen weten maar liever willen ontkennen dat God bestaat, daar heeft de oerkerk trouwens schuld aan, die ontkende steeds allerlei feiten.

• LeSage

In dit geval ontkennen de wetenschappers het bestaan niet, maar je zou het als een soort van erkenning op kunnen vatten.

Het is al wel duidelijk dat het deeltje waarover het gaat zeker niet uit materie bestaat zoals wij dat kennen. Waarschijnlijk gaat het om “iets” dat de vorm van energie aan kan nemen. maar soms ook vormeloos is. En soms in plaats van als oorzaak van iets, juist als veroorzaker van iets optreedt.

En dan lijkt het al aardig op een soort van theologisch verhaal.

In ieder geval is het concreter en duidelijker dan een klomp steen die eruit zou zien als een gothische kathedraal. En zorgt het voor een grotere openbaring dan de klomp steen.

• Frans

Als God ons iets duidelijk zou willen maken zal het in elk geval niet in de vorm van een kathedraal zijn, dat is menselijk uiterlijk vertoon

• rudi bijbelstudie

natuurlijk kun je er geen trappenhuizen en steegjes in ontdekken omdat je niet onderwater bent geweest. Wil je niet meer naar de bekende weg vragen…

• LeSage

right!

• LeSage

zet dan een ander fotootje neer.

En ik vroeg niet naar de bekende weg, aangezien die weg helemaal niet bekend is:)