Zo is dat Samuel.. dus rotzooi maar aan en doe wat je wilt.
Zullen we het hier maar bij laten TOT je je ernstig hebt verdiept in de leer over alverzoening?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlJe zegt dat ieder mens een parel in Gods hand is! Dan is deze man ook een parel in Gods hand toch?
Hier kan je lezen wat ik over alverzoening heb uitgevonden, en dat er meerdere alverzoeningsleren zijn, die van jou en die van een ander!
http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/15625666/niet-bewijzen-dat-god-bestaat#msg-15625666
samuel Schreef:
——————————————————-
> Ik vraag niet om mijn gelijk,
Je eist altijd je gelijk, debatteren met jou is zeer vermoeiend.
Je hebt nooit les gehad in debatteren op gelijkwaardige voet zo blijkt doorlopend uit je berichten.
>ik vraag je theo of
> deze Rooms katholieke broeder van jou ook een
> parel in Gods hand is? want dat stel je dat ieder
> mens een parel in Gods hand is, dus naar die
> stelling vraag ik je een antwoord op mijn vraag.
Ieder mens is een parel in Gods hand.
De daden van mensen worden daarmee niet goedgepraat.
Je moet maar niet gaan solliciteren als pastor in een gevangenis, dat is niks voor jou.
theo Schreef:
——————————————————-
> samuel Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Ik vraag niet om mijn gelijk,
>
> Je eist altijd je gelijk, debatteren met jou is
> zeer vermoeiend.
Dat is dan zeer vervelend voor je als je dat zo ervaart, maar gelijk hebben en gelijk geven zijn twee verschillende dingen, wellicht zit daar die vermoeidheid bij jou theo!
> Je hebt nooit les gehad in debatteren op
> gelijkwaardige voet zo blijkt doorlopend uit je
> berichten.
Ik heb meer de indruk dat je nooit geleerd hebt wat tegengas is met debatteren, dat is namelijk debatteren!
>
>
> >ik vraag je theo of
> > deze Rooms katholieke broeder van jou ook een
> > parel in Gods hand is? want dat stel je dat
> ieder
> > mens een parel in Gods hand is, dus naar die
> > stelling vraag ik je een antwoord op mijn
> vraag.
>
> Ieder mens is een parel in Gods hand.
> De daden van mensen worden daarmee niet
> goedgepraat.
Kan je dat aantonen, want jij wil door alverzoening al die daden wel goed praten!
>
> Je moet maar niet gaan solliciteren als pastor in
> een gevangenis, dat is niks voor jou.
Ik ben dan ook geen pastor die in een gevangenis werkt! Maar een voorganger, en het gaat om bekering niet om aanvaarding van die zonden als normaal zijnde, en dat is wat ik ook in een gevangenis Evangeliseer bekering, vergiffenis vragen voor je zonden door Jezus Christus te prediken, niet zoiets van het maakt niet uit of je je bekeert want er is toch alverzoening!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?