Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Ayahuasca in de kerk, Zozo, BDE's

• rudi bijbelstudie

er zijn nu ook al kerkdiensten waarbij Ayahuasca thee wordt gedronken. Hoe gek kun je het maken. Nadat Kundalini de kerk is geìnfiltreerd door Zozo, is men nu ook op de drugs toer. Elitaire vrijzinnige ruimdenkende intellectuelen vinden dit een interessant experiment. Maar een echte gelovige als ik, heeft zijn bedenkingen.

Graham Hancock doet in zijn boek Entangled uitgebreid verslag van wat Ayahuasca is. Het heeft er alle schijn van dat Ayahuasca de deur opent naar een occulte werkelijkheid. De overeenkomsten met UFO ontvoeringen en bijna doodervaringen zijn erg groot. Wellicht gaat het hier om hetzelfde verschijnsel. Ik kan hier ook reìncarnatie aan toevoegen. En natuurlijk het Zozo verschijnsel.

witte paard van de Apocalyps

• Frederik D

Waar staat Zozo in de Bijbel, heer Bijbelstudie?

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Waar staat Zozo in de Bijbel, heer Bijbelstudie?

Ik meen me te herinneren dat Soso iets met de heilige Geest te maken heeft in het Grieks. Ik heb daar eens een aantekening van gemaakt en zal dat eens opzoeken, of misschien weet iemand anders het.

• Frederik D

Ik weet het niet.

• perihelium

Sozo = Redding naar Geest, ziel en lichaam. Wordt vaak vertaald met behouden in NBG

Strongs:

behouden, ongeschonden bewaren, redden van gevaar of vernieling

iemand die lijdt behouden (van de ondergang)

iemand die in gevaar van vernietiging is beschermen, redden

bevrijden van de straffen van het Messiaanse oordeel

behouden van het kwaad dat de ontvangst van de Messiaanse bevrijding belemmert

• rudi bijbelstudie

misschien Azazel

• rudi bijbelstudie

Zoe en aion zijn broer en zus. Aion slaat op een tijdperk, Zo slaat op leven. Je ziet het terug in ons woord Zoo, dierentuin. Deze demon noemt zich dus leven maar is het juist niet. Kosmos betekent wereld.

• CU

Er is nu nooit eens een spinazicirkel of boerenkkoolcirkel, en zelfs geen maisveldcirkel.

• CU

Ik kan me herinneren dat er in Amsterdam een jaar of 10-15 geleden een zwarte kerk werd gesloten omdat de gelovigen voor aanvang Avahuasca-thee te drinken kregen, om lekker los te komen.