Als de herinnering maar goed is, hoe ik in het leven heb gestaan bij mij dierbaren.
Daar gaat het om Samuel.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlSommige sporters hebben goede begeleiding. Maar dan nog. Je moet wel de goede bouw en motoriek hebben. Maar wellicht is het mogelijk om met het syndroom van Down de volledige triathlon te doen. Met goede begeleiding. En het hebben van begeleiding is geen schande. Topvoetballers bijvoorbeeld hebben ook coaches.
En dat iemand met het syndroom van Down een universitaire studie volgt en afrondt, geloof ik niet. Sorry. Maar als jij echt het tegendeel kunt bewijzen, dan is het wat anders.
Ik zat vroeger thuis met een huis vol kleinere broertjes en zusjes. Een hoop drukte, herrie en afleiding. Maar ik voltooide mijn middelbare school. Ik wilde hoe dan ook het diploma.
Volgens mij kun je niet altijd de externe factoren alle schuld geven.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Sommige sporters hebben goede begeleiding. Maar
> dan nog. Je moet wel de goede bouw en motoriek
> hebben. Maar wellicht is het mogelijk om met het
> syndroom van Down de volledige triathlon te doen.
> Met goede begeleiding. En het hebben van
> begeleiding is geen schande. Topvoetballers
> bijvoorbeeld hebben ook coaches.
Dan nog moet je zorgen dat je niet te snel van start gaat of ineens een liter water achter mekaar drinkt, want dat blijft in je maag klotsen.
Ik heb toen niet gezien dat hij een coach had, maar stel dat; dan had die coach niet mee kunnen zwemmen en fietsen en mocht hij ook niet de verkleed tent in.
Dat weet ik heel zeker, want ik heb er zelf ook een gedaan. Mensen die niet meedoen lopen en staan dan in de weg, kan je er niet bij hebben.
>
> En dat iemand met het syndroom van Down een
> universitaire studie volgt en afrondt, geloof ik
> niet. Sorry. Maar als jij echt het tegendeel kunt
> bewijzen, dan is het wat anders.
Ja het is (nog niet heel lang geleden) op de TV geweest, dus het zal nog wel op internet te vinden zijn.
Hij had echt down, maar hij keek behoorlijk aktief uit zijn ogen en had overal belangstelling voor.
>
> Ik zat vroeger thuis met een huis vol kleinere
> broertjes en zusjes. Een hoop drukte, herrie en
> afleiding. Maar ik voltooide mijn middelbare
> school. Ik wilde hoe dan ook het diploma.
>
> Volgens mij kun je niet altijd de externe factoren
> alle schuld geven.
Nou ik ben niet iemand die met het vingertje wijst, ik heb alle begrip voor mijn ouders hun situatie, maar dit was toch echt aan hen te danken hoor.
Ik werd zelf ook voortdurend in mekaar gemept door mijn moeder en dat is wat anders als kleine drukke broertjes en zusjes.
Dat had mij eigenlijk nog wel leuk geleken. Ik had wel één jonger broertje. Mwah ik wil niet alles vertellen, maar mijn jeugd was een hel!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?