Je speelt zeer vals. En je gaat voorbij aan mijn argumentatie.
De Bijbel suggereert zeer duidelijk dat de aarde plat is. Wie dat ontkent, is of niet bijster slim of niet te goeder trouw.
Bovendien is de Bijbel geocentristisch.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDus ik speel vals omdat er niet in de Bijbel staat dat de aarde plat is? En je claim over het geocentristisch zijn van de Bijbel is ook onzin, het is door de toen heersende RK overgenomen van de Grieken. Nu stop met je bewering dat de aarde plat is volgens de Bijbel, want het staat niet in de Bijbel dat de aarde plat is!
14 Maar God zij gedankt, die ons te allen tijde in Christus doet zegevieren en de reuk van zijn kennis allerwegen door ons verspreidt, 15 want wij zijn voor God een geur van Christus onder hen, die gered worden, en onder hen, die verloren gaan; 16 voor dezen een doodslucht ten dode, voor genen een levensgeur ten leven. 2 Kor. 2
Waar hoor jij bij Gonnie?
De concentratie …. Oftewel gewoon inzet, dunkt me.
IQ-tests meten geen inzet. Maar met inzet bereik je meer dan met intelligentie. Het is zelfs zo dat je met inzet intelligenter wordt dan met intelligentie.
En mede daarom geloof ik ook niet in de Cito-toets.
Maar wellicht bestaat er een verschil tussen domme inzet en intelligente inzet.
We zijn bij het nu! Ik zal het nog een keer plaatsen dan begrijp je het wellicht!
14 Maar God zij gedankt, die ons te allen tijde in Christus doet zegevieren en de reuk van zijn kennis allerwegen door ons verspreidt, 15 want wij zijn voor God een geur van Christus onder hen, die gered worden, en onder hen, die verloren gaan; 16 voor dezen een doodslucht ten dode, voor genen een levensgeur ten leven. 2 Korintiërs 2
Dus wat die doodslucht betreft die jij gaat verspreiden, dat gaat er aan liggen wanneer je doodgaat en hoelang je opgebaard ligt. Dat kan wel eens midden in de zomer zijn, wellicht tijdens een hittegolf, en dan kan de koeling van je opbaringskist wel een ophouden te werken, nou ik kan je vertellen dat je dan echt wel een luchtje gaat verspreiden die je dus wel gaat achterlaten bij je dierbaren.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> De concentratie …. Oftewel gewoon inzet, dunkt
> me.
Nou ik wilde me wel inzetten maar mijn ouders vochten alle nachten als kat en hond, dus dan blijft er van concentratie noch inzet weinig over.
>
> IQ-tests meten geen inzet. Maar met inzet bereik
> je meer dan met intelligentie. Het is zelfs zo dat
> je met inzet intelligenter wordt dan met
> intelligentie.
Oja dat weet ik allemaal. Ik heb eens een vriend gehad die had een laag IQ maar hij maakte maximaal gebruik van al zijn capaciteiten.
Voor zulke mensen heb ik diep respect.
>
> En mede daarom geloof ik ook niet in de
> Cito-toets.
>
> Maar wellicht bestaat er een verschil tussen domme
> inzet en intelligente inzet.
Ik denk niet dat er sprake is van ‘domme’ inzet.
Ik heb gehoord dat iemand met Down een Universtaire studie met succes had afgesloten en een ander met Down haalde een hele triatlon binnen de limit.
Dus dat is 3.8 KM zwemmen, 180 KM fietsen en ruim 42 KM hardlopen. Dan moet je je energie wel goed weten te verdelen om dat te halen, iets van aerodynamica weten en van voeding.
Groet, Ellen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?