Is ok,
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlOmdat het vanzelf sprak dat de aarde plat was, staat er niet letterlijk dat zij plat is. Maar juist omdat het sprak dat de aarde plat was, zou je verwachten dat er juist expliciet zou staan dat de aarde een bol is als de Bijbel zou beweren dat de aarde een bol is.
Maar argumenteren is niet jouw sterkste punt.
Waarom doe jij de waarheid geweld aan? Waarom lees jij je eigen Bijbel opzettelijk incorrect? Ben je bang te aanvaarden dat de Bijbel een premodern wereldbeeld erop nahoudt?
perihelium Schreef:
——————————————————-
> Ellen-Josee Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Frederik D Schreef:
> >
> ————————————————–
>
> > —–
> > > Jij hebt geen dyslexie.
> >
> > Bedankt, ik wist niet hoe ik het moest
> schrijven
> > en ik vind het ook wel een compliment.
> > Het is overigens door deskundigen vastgesteld.
>
>
> Ik vertelde een psycholoog eens over mijn verleden
> en die kwam op basis daarvan met een diagnose op
> de proppen. Dat was bij een standaard test waarbij
> ik als aanvulling mijn getuigenis gaf..
Wat je verleden betreft: ik heb verschillende getuigenissen van je gelezen en gehoord. Ik kan me voorstellen dat het enerzijds belastend is, aan de andere kant is het ook een sterke drive voor je bediening. Immers in Christus zijn wij meer dan overwinnaars en samen met hem gaan wij van kracht tot kracht.
>
>
> >
> > Maareh… dat kan jij met je laserogen van
> afstand
> > bepalen zonder enige test of verdere
> informatie?
> > En het is dus ook gewoon zo, dat jij mij niet
> > serieus neemt daarin?
>
>
> Aan je schrijven is voor mij helemaal niet op te
> maken dat je dyslectisch bent en zo'n stempeltje
> heb je ook helemaal niet nodig.
Dank je.
Voor mij is het wel eens vervelend, ik ben er indertijd door mislukt op de middelbare school vooral toen ik buitenlandse talen moest leren.
Ook met Nederlands kreeg ik pas op latere leeftijd een beetje de concentratie om de grammatica te leren. Dus vandaar dat het nu wel wat lijkt.
Ellen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?