> 6 Nog wel met een vrij simpele Bijbelgedeelte die
> iedere christen toch wel hoort te kennen.
>
Samuel kan ook goed onderbouwd reageren dus dat zijn dan leuke discussies waar dit prikbord voor bedoeld is.
> Maar fijn dat jij het goed vindt. Overigens ben ik
> het echt niet in alles wat jij schrijft met jou
> eens, dus kan zijn dat hij bij jou in de smaak
> valt omdat jullie overeenkomstige ideeën hebben.
Nee zit ik vast niet op één lijn met hem. Ik denk wel dat ik gevoelsmatig een flink stuk met hem mee kan.
Overigens lees ik jouw reacties ook graag en als we het niet met elkaar eens zijn gaan we er maar even over stoeien.
David
Gonnie
Verwijderd.
David
Gonnie Schreef:
——————————————————-
> Verwijderd.
Je had toch niets negatiefs over je vriend Samuel geschreven?
Gonnie
Laat ik serieus een kwartier geleden aan Samuel gedacht hebben, en mij voorgenomen hebben niet meer zo boos tegen hem te doen, en wilde hem vragen of hij zijn tegenstanders in het geloof en de niet gelovigen, wat vriendelijker te woord staan. Weet je al doe ik lelijk tegen hem, ik heb beslist geen hekel aan hem, want in wezen geloof ik dat hij een goed mens is, maar die houding van hem maakt mij razend.
Frederik D
Ik heb ook geen hekel aan hem. Maar af en toe vind ik hem te arrogant.
perihelium
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Ik heb ook geen hekel aan hem. Maar af en toe vind
> ik hem te arrogant.
Ik denk dat we allemaal wel iets van onszelf in anderen herkennen..
Frederik D
Sorry maar ik vind Trolando bedachtzamer, nadenkender, dan, zeg, twee Ellens bij elkaar. Hij weet iets van taalkunde, bijvoorbeeld van verbuigingen, en weet het leerstuk van de alverzoening te onderbouwen. Bovendien komt hij niet aan met allerlei rammelende “godsbewijzen”.
Jij bent het ideologisch niet met hem eens. Dat mag. Maar dat geeft jou niet recht, dunkt me, om hem weg te zetten als een lichtgewicht.
Bevestig spam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Gerapporteerd als spam
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!