Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Adam en de dieren.

• Frederik D

Je kakelt, Ellen.

Tijdens het leven verworven eigenschappen worden in de regel niet overgeërfd. Tennisarmen worden dus niet overgeërfd.

Verdiep je eerst in de materie voordat je wat roept.

• Frederik D

Door wie is God dan geschapen?

Ook jij kletst naar je verstand hebt.

• Frederik D

Maar zeer recent onderzoek zegt iets anders.

• Frederik D

Zeer ingewikkeld ….. :) Het verhaal valt niet kloppend te krijgen.

• Gonnie

Dan had Adam een adamsappel.

• Frederik D

Elk volwassen organisme veronderstelt dat het ooit jong is geweest. En elk jong organisme veronderstelt volwassen ouden. Enzovoort.

God schiep in zes dagen niet alleen het hele zaakje maar ook nog eens een voorgeschiedenis van miljarden jaren. En dus schiep God tevens een evolutionaire voorgeschiedenis.

Lees ook:

http://www.deleunstoel.nl/archief_artikelen.php?subrubriek_id=12&artikel_id=20

Met name de tweede helft over het boek Omphalos van Gosse.

• samuel

Je weet toch dat onze huidige aarde nog lang niet overbevolkt is, en er zijn nu zeven miljard zielen!

• samuel

Niks, waarom zou dat moeten gebeuren?

• Ellen-Josee

Ik heb daar al eens een topic of zo over gehad waarin ik stel dat er geen evolutie is maar degeneratie heeft plaatsgevonden.

En dat is ook veel logischer aangezien alles aftakelt wat ouder wordt.

Herinner je je dat niet meer?

• samuel

Nee ik lees geen onzin dat moet je nu toch zo langzamerhand weten, onzin is, dat dingen op zuivere speculatie zijn gebaseerd, met zg veronderstellingen en aannames!