Ben je afgunstig op Ellen Gonnie? Weet je niet dat het goed is om vrienden te hebben?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlEigenlijk dacht ik..ik reageer maar niet op dit venijn…..laat ze maar lekker venijn spuwen, ze gaan hun gang maar, het deert me niet.
Het venijn deert me nog steeds niet maar ik kan jullie ook moeilijk rondjes laten zwemmen in jullie eigen denkwijze.
Dus toch maar het volgende ter overweging..om over na te denken dus.
Ik hoef er geen reactie op hoor.
———————-
Jij en Peri durven ook niet na te denken over de opmerking van Samuel: Jezus levert geen half werk.
Volgens jullie leverde/levert Jezus inderdaad WEL half werk.
Jezus leven en dood en opstanding , is volgens jullie alleen maar geldig voor een handjevol mensen/gelovigen die het toch al goed doen.
Dat is half werk leveren.
————————–
Verder moet jullie maar leren
jullie beroemde en beruchte sneren
deren
mij totaal niet.
———-
Daar twijfel ik niet aan, jij wel dan.?
Heb jij ooit iets gelezen waar Majorie een ander op een onheuse wijze een ander beledigd en iemand uitscheld.
Als zij op komt voor haar zienswijze op het geloof dan is dat haar goed recht om daar voor op te komen, en hoeft zij zich in een hoek te laten drukken zoals dat op een agressieve manier gedaan wordt.
En waarom mag zij geen kritiek geven (wat zij op een nette manier doet) en wordt zij altijd op een denigrerende manier aangevallen.
Gonnie Schreef:
——————————————————-
> Daar twijfel ik niet aan, jij wel dan.?
Als Majorie zegt dat het fijn is voor Ellen dan denk ik niet dat dat is wat ze echt zegt. Jij wel?
> Heb jij ooit iets gelezen waar Majorie een ander
> op een onheuse wijze een ander beledigd en iemand
> uitscheld.
> Als zij op komt voor haar zienswijze op het geloof
> dan is dat haar goed recht om daar voor op te
> komen, en hoeft zij zich in een hoek te laten
> drukken zoals dat op een agressieve manier gedaan
> wordt.
> En waarom mag zij geen kritiek geven (wat zij op
> een nette manier doet) en wordt zij altijd op een
> denigrerende manier aangevallen.
theo Schreef:
——————————————————-
> Jij en Peri durven ook niet na te denken over de
> opmerking van Samuel: Jezus levert geen half
> werk.
>
> Volgens jullie leverde/levert Jezus inderdaad WEL
> half werk.
>
> Jezus leven en dood en opstanding , is volgens
> jullie alleen maar geldig voor een handjevol
> mensen/gelovigen die het toch al goed doen.
>
> Dat is half werk leveren.
Dat Jezus half werk levert en dat gelovigen het goed doen zijn jouw woorden Theo. In het evangelie kunnen we juist lezen dat Jezus helemaal Gods wil heeft gedaan.
perihelium Schreef:
——————————————————-
> M*j*r** Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Dat is fijn voor je Ellen.
>
>
> Ben je in het echt ook zo ‘oprecht aardig’?
Ja hoor. In het echt ben ik heel aardig. Op dit bord ook. Het probleem is alleen dat hun eigen woede en frustraties op mij geprojecteerd worden en dan lijk het net of ik onaardig ben.
Het is verder de beste manier om op de zuigende, neerbuigende berichten van Ellen en Samuel te reageren. Wat verwacht je dan? Dat ik op dezelfde wijze als hen moet gaan discussieren? Ik ga mijn energie daar niet aan verspillen. Van mij mogen ze het laatste woord hebben. Heb ik geen probleem mee.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?