Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Opstaan.

• samuel

Het is meer waar haal jij de brutaliteit vandaan iets te dicteren wat Petrus heeft geschreven jij als ongelovige zijnde? Hebben deze woorden enige waarde voor jou? Geloof je ook in Jezus Christus waar de schrijver van deze Woorden Petrus in geloofd en zijn leven voor heeft gegeven? Dan zou ik het nog wel enigszins kunnen waarderen dat ze je plaatst!

• Gonnie

Of jij nu wel of niet reden hebt om het te waarderen dat ik hier de woorden van Jezus plaatst dat interesseert mij niet.

Ik vind het terecht dat ik die woorden van Jezus jullie in herinnering breng, want elke keer wekken jij en nog enkele verbazing op,hoe er met totaal geen respect voor de anders gelovigen die niet aan jullie maatstaven geloven om gegaan wordt.

• samuel

Er staan nog wat vragen open waar je geen antwoord op geeft! Anders is het huichelen wat je doet Gonnie!

• Stefan

Het lijkt meer op een vermaning..;)

• Gonnie

Of ik in Jezus geloof die deze woorden heeft gezegd,?

Ik geloof het niet alleen, ik weet dat zeker.!!

• samuel

Ik vroeg of dat jij in Jezus geloofde, en zo niet waarom geloof je dan wel dat Petrus dat gezegd heeft, het is namelijk door Petrus gezegd!

• samuel

Het lijkt helemaal nergens op! Maar jij mag het van mij best als een vermaning aannemen hoor!

• Gonnie

Oh door Petrus, nu o k als het niet door Jezus gezegd is dan hoef je er ook niet aan te houden, dus ga gewoon verder zo als je gewend bent te doen.

• samuel

Ik ga inderdaad gewoon verder met wat ik altijd doe, en ik weet wie dat geschreven heeft, dat is geschreven door een apostel van Jezus Christus Petrus genaamd, en ik houd mij daar aan, naar mijn broeders en zusters toe. Nu nog eens Gonnie geloof jij in Jezus Christus?

• Gonnie

Jouw naam zonder hoofdletter te schrijven is dat uit nederigheid.?