Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Opstaan.

• samuel

Gonnie beste meid dit staat niet in 1 Petrus 5 vers 5!

• ¥ Lotje ¥

Wie gelooft in Jezus Christus, zal opstaan uit de doden. Dat is de boodschap van de Bijbel :)

• samuel

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> Wie gelooft in Jezus Christus, zal opstaan uit de

> doden. Dat is de boodschap van de Bijbel :)

Wie gelooft in Jezus staat niet alleen op uit de doden, maar heeft eeuwig leven, dat staat in de Bijbel. :)

• ¥ Lotje ¥

:)

• perihelium

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/543719_3148231797085_1159220455_n.jpg

;)

• Gonnie

In 1 petrus 3,8 Waar het staat, staat het. Het zijn in ieder geval de woorden van Jezus.

Dus breng de woorden van Jezus in praktijk.

• samuel

Waarom misbruik jij de woorden van Petrus een gelovige als ongelovige om een gelovige te proberen de wet voor te schrijven? Dat noemt men huichelarij!

• samuel

Ha ha ha, yeah! :)

• Ellen-Josee

Ik hoop wel dat je begrijpt dat deze verzen geleden voor de gemeente van Jezus Christus?

Niet voor buitenstaanders, daarvan hoeven wij geen gezag te aanvaarden of eensgezind mee te zijn.

Wel vers 9 geldt voor hen, ik wens iedere broeder en zuster toe dit op te kunnen brengen.

• Gonnie

Moet ik hier uit opnemen dat het voor jullie lieden, je onbeschoft en hoogmoedig mag gedragen tegenover hen die niet bij jullie gemeente horen.

Mooi voorbeeld dan voor de niet gemeenteleden.

Maar nietemin ik merk er ook niets van als er mening verschil is in opvattingen over hoe het geloof beleden wordt, dan zijn de hoogmoedigen gewoon onbeschoft tegenover de iets anders denkenden.

En waar halen jij die brutaliteit vandaan om te denken dat ik dat niet mag dicteren wat Jezus heeft gezegd.