Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Opstaan.

• samuel

Als je nu niks zinvols hebt te vermelden verdoe mijn tijd niet, met dom en slap gezwets!

• Leeuwenhart

Ik probeer slechts logica te ontdekken in jouw religieuze denkwereld.

• Stefan

Heb je misschien een bijbeltekst waaraan die uitspraak getoetst kan worden?

• samuel

Ja, maar die zal je toch niet begrijpen!

• Stefan

Misschien kun je deze dan uitleggen?

• samuel

Dat zou ik misschien wel kunnen doen, maar dat doe ik niet, want je zal het niet snappen!

• Stefan

Lopen we nu langzaam het moeras in, of zal er zicht komen op het Evangelie.

• samuel

Ik loop nergens met jou heen, dus ik neem aan dat je zelf in het moeras aan het lanterfanten bent. Pas op voor dwaallichtjes!

• Stefan

Ik vroeg je wat uit interesse en om te toetsen wat je beweert, aan de hand van de bijbel.

Ik vind het namelijk een vreemde uitspraak; opstandig worden na de fysieke dood.

Is dat iets wat je verzint, of is het bijbels te onderbouwen.

En als het te onderbouwen is, wil ik er best over lezen.

• samuel

Nee je vroeg niks uit interesse, je zocht een ingang om je leer te verkondigen, ik heb geen boodschap aan je leer, en deze zal je zeker niet via mij verspreiden!

OPSTANDIG

1) Agressief 2) Dwars 3) Geneigd tot verzet 4) Herrijzenis 5) Kwaadwillig 6) Muitziek 7) Obstinaat 8) Oproerig 9) Ongewillig 10) Recalcitrant 11) Revolutionair 12) Rebels 13) Stijfhoofdig 14) Vijandig 15) Weerspannig.

Nu zoek het juiste woord, en je weet wat er bedoeld wordt!