Best. Als je het maar durft en doet als het nodig is !!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlsamuel Schreef:
——————————————————-
> Ik ga inderdaad gewoon verder met wat ik altijd
> doe, en ik weet wie dat geschreven heeft, dat is
> geschreven door een apostel van Jezus Christus
> Petrus genaamd, en ik houd mij daar aan, naar mijn
> broeders en zusters toe. Nu nog eens Gonnie geloof
> jij in Jezus Christus?
Ach jee nou toch. Jij houdt je er alleen aan naar jouw broeders en zusters toe?
Wat voor goeds doe je dan? Nou niets dus.
O ja, Jezus zei daar ook wat over.
46 Is het een verdienste als je liefhebt wie jou liefheeft? Doen de tollenaars niet net zo?
47 En als jullie alleen je broeders en zusters vriendelijk bejegenen, wat voor uitzonderlijks doe je dan? Doen de heidenen niet net zo?
48 Wees dus volmaakt, zoals jullie hemelse Vader volmaakt is.
Als Jezus hier zou prikken dan veegde Hij zo de vloer aan met jouw en de jouwen.
Het wordt steeds bespottelijker wat ik hier op het bord lees.
Joh 10
9 Ik ben de Deur; indien iemand door Mij ingaat, die zal behouden worden; en hij zal ingaan en uitgaan, en weide vinden.
Toch; Hij is de Herder, maar ook de Deur van de schaapskooi.
En als je eenmaal door de Deur gaat, ben je behouden, en zal men in en uitgaan en weide vinden. Dan ben je Herder geworden, en vind je weilanden..of ben je dan nog steeds een volgzaam schaap?
7 Jezus dan zeide weer tot hen: Voorwaar, voorwaar zeg Ik u: Ik ben de Deur der schapen.
2 Maar die door de deur ingaat, is een herder der schapen.
3 Hem doet de deurwachter open, en de schapen horen zijn stem; en hij roept zijn schapen bij name, en leidt ze uit.
4 En wanneer hij zijn schapen uitgedreven heeft, zo gaat hij voor hen heen; en de schapen volgen hem, aangezien zij zijn stem kennen.
En dan ook nog de deurwachter..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?