Tja..zo kan je blijven roepen dat er geen antwoord is.
Succes verder met je triomftocht.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nltheo Schreef:
——————————————————-
> Verder alles goed?
>
> Je weet het antwoord wel, ook op google zijn ze
> wel te vinden, het is net als met Peri en
> alverzoening;, antwoorden volop maar je wilt ze
> niet lezen.
>
> Dat je het met antwoorden niet eens bent is niet
> het punt maar dat je het blijft zeuren over
> hetzelfde onderwerp waarop zo vaak antwoorden zijn
> gegeven.
>
> Zal ik je reactie hierop gelijk ook even plaatsen
> dan hoef je dat zelf niet meer te doen:
>
> Theo, ik zie hier en daar wel reacties maar wil je
> zo goed zijn om zelf nog eens antwoord te geven?
>
> Ik reageer dan: Nee hoor, zoek maar een boom naast
> Samuel..of in dezelfde natuurlijk. Oftewel ; je
> kunt de boom in, misschien heb je wel een
> schitterend uitzicht dan.
>
> Jouw reactie zal zijn: Zie je wel..theo heeft ook
> geen antwoord.
Bs'd
Zien jullie wel: Theo heeft ook geen anwoord!
Dus: Als je ene god de god van je andere god is, hoe kan iemand die bij zijn volle verstand is dan zeggen dat hij maar één god heeft??
Iedereen die nog twee werkende hersencellen overheeft, die snapt dat ie in zo'n geval TWEE goden heeft, en niet één.
En dan ben je dus bezig met AFGODENDIENST!!!
En als we daarbij dan nog even in acht nemen het feit dat JC de messiaanse profetieën niet vervuld heeft, (voor de fijnere details, kijk hier in hoofdstuk 3: http://bergzion.notlong.com )
Als we daar dan nog even bij in acht nemen dat JC een valse profeet was, (voor de fijnere details, kijk hier in hoofdstuk 4: http://bergzion.notlong.com )
Als we daarbij dan nog even in acht nemen dat de hele bijbel leert dat God ÉÉN is,
Als we daarbij dan nog even in acht nemen dat er NERGENS in de hele bijbel een drie-eenheid te vinden is,
dan zou het zo zachtjes aan duidelijk moeten zijn dat het NT een falsificatie is, net als de koran, net als het boek van Mormon, net als etc etc.
Gooi uw afgoderij overboord, en went u tot de enig ware God J-H-W-H die ÉÉN is, en niet drie, en dan zal God zijn zegeningen over u uitstrooien.
Neem Gods geboden op u, de geboden gegeven aan Noach, en vreest de enig ware God J-H-W-H en onderhoud zijn geboden.
Hier is een prikbord voor Noachieten, mensen die hun afgodendienst overboord gegooid hebben, en die alleen de God van Abraham, Izak, en Jacob aanbidden: http://noachieten.nl/forum/viewforum.php?f=6
Daar wordt ook regelmatig aangegeven wanneer er een rabbijn komt lesgeven.
Hier is meer over de zeven Noachietische geboden: http://noachieten.nl
Nou, dan nog maar eens een keertje.
Ook jij hebt, gelooft , in twee JHWH's. Het is voldoende om Ex. 29:16-18 op te slaan en te lezen, en vervolgens Jeremia 7:22 op te zoeken en te lezen.
Je kan dan niet anders concluderen dat het over twee JHWH's gaat, de ene JHWH die voorschrijft hoe je zijn offer moet bereiden, en de andere JHWH die dat gewoon ontkent.
Ik zet ze hier maar eens even neer (uit de NBV)
Exodus 29:16-18
16 Slacht het dier en giet het bloed tegen de zijkanten van het altaar. 17 Snijd de ram in stukken, was de ingewanden en de poten en leg ze bij de stukken vlees en de kop. 18 Verbrand de ram in zijn geheel op het altaar. Het is een brandoffer, een geurige gave die de HEER behaagt.
Jeremia 7:22
22 Toen Ik jullie voorouders uit Egypte leidde, heb Ik hun nooit iets gezegd of voorgeschreven over brand- en vredeoffers.
Je ziet, ik heb geen lang verhaal van anderen nodig om te bewijzen wat ik beweer.
Je bent ook een afgodendienaar.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Alleen het NT bevat tegenspraken, volgens Eliyahu,
> het OT bevat geen tegenspraken.
Indien er wel tegenstrijdigheden in het OT staan dan staan ze er lekker toch niet.
Indien die tegenstellingen ontegenzeggelijk aantoonbaar er wel staan dan staan ze er ook niet.
Wanneer een kleuter een /één verhaaltje of tekenfilm prachtig vind dan hoeft die kleuter alleen maar dat ene verhaaltje te horen of die ene tekenfilm te zien.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?