Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Geen evangelisatiedrang

• CU

En aanschouwelijke diensten natuurlijk met toneel, mimiek, vallen in de geest, tongengeneurie op een G accoord, voorspellingen door profetie omdat de bijbel niet af is, lachen in de geest en zo meer.

• Ellen-Josee

Ik lach zelf ook nog wel eens in de Geest, zoals nu.

Ellen ;)

• Frederik D

Ik ken die evangelische lachjes.

• Ellen-Josee

Ha-Ha-Ha!

Er is ook nog een evangeliserende blik…

:)

• Sietse 45

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> Ha-Ha-Ha!

>

> Er is ook nog een evangeliserende blik…

>

> :)

Daar moetje geestelijk voor oppassen:D

• ¥ Lotje ¥

staat toch duidelijk::

Weer een kerk ter ziele, nu in Zwolle.

En hier gebeurt dat ook dat kerken samen gaan . en die ene kerk staat dan leeg . Eerst willen ze die kerk afbreken dan komen er weer mensen tegen uit ( misschien wel mensen die nooit naar die kerk gingen ) dan willen ze weer wat anders in die kerk gaan doen .Dan heb die kerk nog geen scheurtje zonde om af te breken wordt er gezegd . …….

• Ellen-Josee

Hier in Zwolle zijn ook kerken omgebouwd tot appartementen, theater of grote hal voor exposities en party's.

http://www.kristinsson.net/assen.html

Ellen

• ¥ Lotje ¥

ja dat bedoel ik ook Ellen . hier is een kapel daar doen ze ballet in . ……En nu is er een kerk wat ik al schreef die willen ze eigenlijk afbreken . . daar willen ze flats bouwen maar de mensen komen er tegen uit …….. Ja wat moeten ze dan er mee……

• Ellen-Josee

Wat ik heb gezien is het er wel mooi in wonen. Mooie glas in lood ramen - wel allemaal christelijke afbeeldingen, maar ik zou voor zo'n raam tekenen hoor.

Ik heb ook wel eens vakantie gehouden in een oude pastorie op Texel (bij Jef) daar gaat toch rust van uit, van zo'n gebouw. Tenminste; ik ben daar wel gevoelig voor.

Maar mijn huis is ook één en al rust hoor, komt omdat ik erin woon.. ;)

• ¥ Lotje ¥

:)