Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

koning voetbal

• Ellen-Josee

Denkelijk zijn er niet zoveel films beschikbaar over echte literatuur.

Daar zal men zich dan toch pagina voor pagina doorheen moeten worstelen.

Nou ja je kan het uiteraard ook voor je plezier lezen, maar dan moeten er niet nog tig andere diepgravende boeken op de plank liggen :)

Ik was al blij dat ik dat boek van Jan Siebelink uithad en had bij het eind daarvan best een rare smaak in mijn mond.

• Frederik D

Ga naar de kapper, koop een mooi tweedehands colbertje en ga lezingen en workshops houden over de hogere ufologie. Ufologie en christendom.

• samuel

Ach theo wat jij denkt schreeuwt afgunst en nijd, en bovenal mis je de werkelijke waarde van wat deze quote inhoud!

• samuel

Zou het daarom een elftal zijn?

• perihelium

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/181175_377636845619661_1319846242_n.jpg

dit plaatste de hema net na de wedstrijd op facebook en in Christus zijn we meer dan overwinnaars :)

• theo

Gelukkig dan dat we hebben gewonnen.

Namens Isabella Hollandia uit Portugal

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Gelukkig dan dat we hebben gewonnen.

>

> Namens Isabella Hollandia uit Portugal

Het Nederlandse team heeft verloren. Ze hadden het dan ook over hoge verwachtingen en wonderen, maar ook over een hels karwei en veel gevloek. Iemand is ze vergeten te vertellen dat kruisjes slaan en kruizen tatoeëren niet hetzelfde is als het evangelie uitleven.

• Douce.

Heb je gekeken, ja? Dan moet je ook niet zeuren, je weet dat dat er bijhoort.

Douce

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Heb je gekeken, ja? Dan moet je ook niet zeuren,

> je weet dat dat er bijhoort.

>

> Douce

Niet zeuren over voetbal na 3 verloren wedstrijden?? Je bent vast een vrouw.. ;) en nee, het (voetbal) is niet belangrijk.

• Douce.

Nee joh, zeuren over die kruisjes en tatoes etc. En ik ben net na de rust gestopt met kijken.

Douce