Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Boos op God!

• theo

Natuurlijk….behalve als niemand een leger zou hebben.

• Ellen-Josee

Je kunt niet denken… ja en dus?

Je kunt dan wel meer niet toch?

Je vindt je leven niet de moeite waard?

En het had voor niets of niemand zin dat je er was en dat hoefde ook niet voor jou?

Ellen

• theo

Dan stellen we God verantwoordelijk wat we elkaar aandoen.

• Frederik D

Wij scheppen onze eigen elites zoals de Patty Brards, de Wesley Sneijders met hun Jolanthes en noem maar op.

• Gonnie

Al mijn kinderen die ik niet heb gebaard, die zijn boos op mij om dat zij niet geboren zijn.

En nee hoor, ik heb nooit een abortus laten plegen, bij mij zelf niet en zeker niet bij een ander. Ik schrijf dit even met nadruk ,om dat jij dat onlangs insinueerde, want je hebt een paar keer gevraagd of ik mijn breipen nog wel had.

• Johanan

Deut 32:4;… De Rots, volmaakt is zijn activiteit, Want al zijn wegen zijn gerechtigheid. Een God van getrouwheid, bij wie geen onrecht is; Rechtvaardig en oprecht is hij.

Johanan.

• Frederik D

De gedachte “Hey, wat fijn dat ik besta” is in wezen een onzinnige gedachte want als je niet bestaat, kun je niet denken “Wat jammer dat ik niet besta”.

Maar hogere filosofie gaat jou wellicht boven je permanentje.

• Frederik D

Maar al mijn kinderen die ik niet heb verwekt, zijn mij zeer dankbaar dat ik ze niet heb verwekt. Kortom, het gaat echt nergens over. Prediker zou zeggen: lucht en leegte, ijdelheid der ijdelheden, vanitas vanitatum et omnia vanitas.

Een zogeheten vanitas stilleven:

http://1.bp.blogspot.com/_q9zmKr6gZCo/TG6ZzVBDPyI/AAAAAAAAAYc/6B820d5eg-s/s1600/vanitas_saint_andre_.jpg

• theo

Zo is dat !!!

• Ellen-Josee

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Al mijn kinderen die ik niet heb gebaard, die zijn

> boos op mij om dat zij niet geboren zijn.

> En nee hoor, ik heb nooit een abortus laten

> plegen, bij mij zelf niet en zeker niet bij een

> ander.

Dat weet ik toch!

> Ik schrijf dit even met nadruk ,om dat jij

> dat onlangs insinueerde, want je hebt een paar

> keer gevraagd of ik mijn breipen nog wel had.

Dat had een andere reden, ik kwam er niet toe om je dat te schrijven.

Dat lag ook een beetje aan jezelf.

Ik zal je gelijk vertellen wat ik bedoelde: het ging om één breipen omdat je toch niet van plan was te gaan breien, maar dan kon je er goed naar mij mee prikken en steken. Omdat je toen zo naar tegen mij deed.

Zullen we er nu mee ophouden en de wapens neerleggen, of wil je nog doorgaan?

Ellen ;)