Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Boos op God!

• rudi bijbelstudie

yep, zo werkt god, of hij bemoeit zich OPENLIJK met de hele schepping en grijpt in of hij doet het niet. Maar hij gaat niet alleen meneer Assad op de vingers tikken.

Op dit moment werkt god in verborgenheid vandaar de bedeling van genade en dat we er zo´n puinhoop van mogen maken.

• theo

“We”kunnen de hele wereld voeden maar “we”doen het niet.

“We ” hoeven geen geld (enorm veel geld) uit te geven aan wapens maar “we”doen het wel.

“We”en dan nu werkelijk in het klein jij en ik kunnen WEL ……..

Jij in jouw omgeving…ik in de mijne… een ander in de zijne/hare….

Met onze talenten…met ons geld ( ter besteding nabij maar ook voor in den vreemde dankzij diverse organisaties) ….met …

Dat kan een ieder voor zichzelf zomaar invullen.

• rudi bijbelstudie

beste Le Sage, ik zal je eens wat zeggen; dit is nog maar het begin van de weeën, de aarde stevent op een chaos af zoals deze nog nooit gekend heeft. Als klapstuk zal de wetteloze zich openbaren.

• rudi bijbelstudie

lekker humanistisch gekwaak

• theo

Tuurlijk jongen.

Als iedereen zo was zoals jij zou moeten zijn dan zag de wereld er een stuk beter uit.

• theo

Overigens, je mag (van mij) best boos zijn op God ( dat mag van God ook wel denk ik) als het maar niet verlammend werkt en je blijft zitten waar je zit en niet doet wat je wel kunt doen/ had kunnen doen !!

• Douce.

Geloof jij nog in God dan, ik dacht dat je dat tot nader order had afgezworen?

Douce

• theo

Douce Schreef:

——————————————————-

> Geloof jij nog in God dan, ik dacht dat je dat tot

> nader order had afgezworen?

>

> Douce

Tot nader order !!

Nu zit ik grinnikend voor/achter mijn kom pjoeter.

In alle ellende en verdriet en zorg ..persoonlijk en wereldwijd, is geloof een heelmiddel en humor ook.

• Douce.

:) Humor is van origine niet uit een vijver met edelkarpers ontstaan, maar uit een poel van ellende.

De lach en de traan gaan vaak hand in hand en liggen in elkaars verlengde.

Douce

• 'en passant'

nihil