Perihelium,. wanneer leer je nou eens LUISTEREN naar wat anderen zeggen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlJe hebt gelijk, ik had het te snel gelezen. Maar toch ik blijf bij mijn openings- bericht, Ik heb daar naar mijn tevredenheid geen antwoord opgekregen. Ik haat het dat er door fundi's oordeel wordt geveld over ongelovigen, terwijl toch over het algemeen genomen dat ongelovigen tegenover hun mede mens met respect om gaan en staan, en dat kan zeker niet bij allen die zich christenen noemen gezegd worden gezien de reacties van hen hier.
Gonnie Schreef:
——————————————————-
> Je hebt gelijk, ik had het te snel gelezen. Maar
> toch ik blijf bij mijn openings- bericht, Ik heb
> daar naar mijn tevredenheid geen antwoord
> opgekregen. Ik haat het dat er door fundi's
> oordeel wordt geveld over ongelovigen, terwijl
> toch over het algemeen genomen dat ongelovigen
> tegenover hun mede mens met respect om gaan en
> staan, en dat kan zeker niet bij allen die zich
> christenen noemen gezegd worden gezien de reacties
> van hen hier.
Ik vind jou en andere ongelovigen anders behoorlijk respectloos overkomen en zeggen dat christenen geen respect hebben terwijl ze uit liefde je de waarheid verkondigen getuigt ook niet van respect. Maar probeer het gerust nog eens, vooral als je me gelijk geeft.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Alverzoeners, evolutionistische christenen en
> christelijke heliocentristen gaan wel naar de hel
> maar afgodvereerders niet? Dus toch een beetje
> alverzoening?
>
> De rest van je reactie is te primitief om erop te
> reageren.
Je praat over zaken die je niet gelooft en geeft daar advies in, waar je ook niet in gelooft. Primitief is niet het juiste woord, eerder leugenachtig en/of gevaarlijk..
Gonnie,het antwoord is zo simpel;…Romeinen 6:7 Want wie gestorven is, is van zijn zonde vrijgesproken.
Romeinen 6:23;… Want het loon dat de zonde betaalt, is de dood, maar de gave die God schenkt, is eeuwig leven door Christus Jezus, onze Heer.
1 Petrus 2:24;… Hijzelf heeft in zijn eigen lichaam onze zonden gedragen aan de paal, opdat het voor ons met de zonden afgedaan zou zijn en wij voor rechtvaardigheid zouden leven. En „door zijn striemen zijt GIJ gezond gemaakt”.
En dan volgd ;…Johannes 5:28, 29;… Verwondert U hierover niet, want het uur komt waarin allen die in de herinneringsgraven zijn, zijn stem zullen horen 29 en te voorschijn zullen komen, zij die goede dingen hebben gedaan, tot een opstanding des levens, zij die verachtelijke dingen hebben beoefend, tot een opstanding des oordeels.
Johanan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?