Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

satan´s laatste truc: UFO's

• rudi bijbelstudie

Een echte gelovige kan de Eindtijd niet negeren. Noach bereidde zich voor, dit wordt van ons ook verwacht. Maar satan bereidt zich ook voor. Dit keer met UFO's die natuurlijk niet van Zeta Reticuli komen maar uit het rijk van de duisternis.

Jacques Vallee, Arthur C. Clarke en John Keel wijzen erop dat het heel UFO verschijnsel te maken heeft met demonische ervaringen.

Alexander de grote vocht al tegen vliegende schotels.

http://www.spotlightministries.org.uk/ufo.htm

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread845470/pg1

Johann Gustavo Droysen , 1808–1884. Droysen, was a respected German Historian, his book on Alexander the Great is considered by many to be the best modern era work on the subject of Alexander.

“The fortress would not yield, its walls were fifty feet high and constructed so solidly that no siege-engine was able to damage it. The Tyrians disposed of the greatest technicians and builders of war-machines of the time and they intercepted in the air the incendiary arrows and projectiles hurled by the catapults on the city. ..One day suddenly there appeared over the Macedonian camp these ”flying shields“, as they had been called, which flew in triangular formation led by an exceedingly large one, the others were smaller by almost a half. In all there were five. The unknown chronicler narrates that they circled slowly over Tyre while thousands of warriors on both sides stood and watched them in astonishment. Suddenly from the largest ”shield“ came a lightning-flash that struck the walls, these crumbled, other flashes followed and walls and towers dissolved, as if they had been built of mud, leaving the way open for the besiegers who poured like an avalanche through the breeches. The ”flying shields“ hovered over the city until it was completely stormed then they very swiftly disappeared aloft, soon melting into the blue sky.”

• Richard IV

Ik heb een schuilkelder ingericht onder mijn flat. 20 meter diep onder de grond. Vol blikken bruine bonen en erwtensoep, een paar kratten vol flessenwater, een diepvriescel vol brood en andere etenswaren, een aggregaat voor licht en stroom voor de diepvries, warme kleren en nog zo het een en ander.

Is dat genoeg voorbereiding, denk je?

• Frederik D

Een paar kratten …. Minimaal vijftig kratten. Water, dat is het grote probleem.

• rudi bijbelstudie

van al die bruine bonen ga je scheten laten en dus moet je nog goede ventilatie hebben. Maar dan ruiken de UFO´s je weer als je scheten naar buiten puffen. het is een dilemma, ik zou niet graag in jouw schoenen staan.

• rudi bijbelstudie

van water moet je plassen, dus dat is ook een probleem.

• Douce.

'k Blijf er heilig van overtuigd (gezien de vele Schriftplaatsen) dat de opname van de “Gemeente” gebeurt voor de grote verdrukking.

Of je meent daarbij te horen is natuurlijk een ander verhaal.

Douce

• Richard IV

Dank voor de tip. Ik maak er honderd kratten van.

• Richard IV

Dan ga ik de bruine bonen en erwtensoep maar vervangen door worteltjes een sperciebonen.

• rudi bijbelstudie

opnamen gebeuren alleen in ziekenhuizen. Leuk hoe satan alles verdraait. Wat ik denk is dat de gray aliens een wegrukking gaan nabootsen.

• rudi bijbelstudie

je lult nou al zo dom uit je nek, na 100 kratten, vreet je je oren op.