Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wat houdt de alverzoeningsleer precies in?

• Frederik D

Je bent niet gericht op de Heer maar op je eigen exclusieve redding, die anderen lekker puh niet krijgen.

• Frederik D

Want? Je wilt een hetze tegen een zeker iemand voeren? Vind je het heel erg dat ik absoluut niet mee doe aan zo'n hetze?

De alverzoeningsleer is overigens toegestaan binnen de PKN, die een divers genootschap is.

Heb jij moeite met diversiteit?

• theo

Okay

• theo

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Weet iemand het standpunt van de PKN over

> alverzoening

Het is hier absoluut verboden om te geloven in Gods eindeloze barmhartigheid.

>en de contactgegevens van de PKN in

> oost Friesland?

Aha, ooit heb je mij persoonlijk van de kansel willen sleuren en nu wil je een brief sturen om mij op het matje te laten roepen.

Doe je best.

• Douce.

Wat ga je met die contactgegevens doen dan? Hem, zoals je destijds beweerde van de kansel sleuren, zoals theo hier ook al memoreerde?

Let eerst eens op jezelf makker, straks staan de prikkers in rijen van drie bij Amsterdam50 (als je daar nog zit) om eens een boekje over jou open te doen:D:D:D

Douce

• Sietse 45

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Weet iemand het standpunt van de PKN over

> alverzoening en de contactgegevens van de PKN in

> oost Friesland?

Kom deze kant maar op naar Broeksterwoude, Wouterswoude, Driesum, Damwoude.

Zit je direct in goede hoek, weten ze wel raad met zulke personen als jou, je wordt direct opnieuw ondergedompeld.

• theo

Gezien je openingspost wat alverzoening eigenlijk inhoudt weet je het dus niet en vind je het “”gewoon een valse leer“”

Ondanks dat je het niet precies weet en ook niet wilt weten ( want anders zou je wel luisteren/lezen/bestuderen wil je de kerkelijke autoriteiten inschakelen om mij te “”verklikken“” wat een ontzetten slecht christen ik ben omdat ik jouw geloofsvisie niet deel.

Hoever wil je gaan, hoeveel verder wil je nog gaan om jezelf volstrekt belachelijk te maken?

• Frederik D

Ik zou haast willen dat hij jouw PKN via de KPN inlicht over jouw veronderstelde heterodoxie. Lachuh !!! En ik gun jou landelijke bekendheid als onze nationale alverzoener. Maar helaas, jouw PKN zal jouw visie, die jij trouwens bijbels kunt onderbouwen, tolereren en zelfs waarderen.

Het jammere blijft dat onze gewaardeerde Peri tittel noch jota begrijpt van de alverzoeningsleer en maar niet wil begrijpen dat hij God tekort doet. Eigenlijk doet Peri aan zeer ernstige blasfemie door op kortzichtige wijze de alverzoening af te wijzen. Afwijzen van de alverzoening is het afwijzen van een genadevolle God.

• theo

Kun jij er ook op in gaan hier en nu?

• Daan

theo Schreef:

——————————————————-

> perihelium Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Weet iemand het standpunt van de PKN over

> > alverzoening

>

> Het is hier absoluut verboden om te geloven in

> Gods eindeloze barmhartigheid.

Niet hier.

Het is volstrekt ONBIJBELS !

Lees de Bijbelse geschiedenis eens, lapzwans !

>

>

> >en de contactgegevens van de PKN in

> > oost Friesland?

>

> Aha, ooit heb je mij persoonlijk van de kansel

> willen sleuren en nu wil je een brief sturen om

> mij op het matje te laten roepen.

Zou tijd worden ook.

Als ik jouw baas was, had jij allang een schop onder je ongelovige hol gekregen.

Bij de TNT vragen ze nog mensen, probeer daar je kostje eens op een eerlijke manier te verdienen ipv dat geschooi bij die kerk !

>

> Doe je best.