Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Eindtijd?

• keessie

Veel wetenschappers die zich wetenschapper noemen zijn dat alleen op papier, en de wetenschap die in verre tijden terug gaat wordt wetenschappelijk voor hun bewezen door wetenschappelijke apparaten denk er maar eens over na.

ik ga nu op een oor voor een uurtje of 5.

• Douce.

Ja joh? Wordt het 2023 zoals keessie zegt?

Douce

• Boris

Welterusten keessie, maar ik kan van deze laatste woorden van jou geen chocola maken.

• Boris

Heb je dan in je holybol gekeken?

• Frederik D

Dus astrologie is voor jou een wetenschap en astronomie niet?

Maar jij beoordeelt de wetenschap vanuit je vage subjectieve gevoelentjes. Net als vele andere gelovigen.

• Frederik D

Maar in 2023 vergaat de boel. Dus we hebben nog maar elf jaar de tijd om gezellig te prikken.

2023?

Is dat niet 1948 plus 75?

1948 = Stichting staat Israël

75 = één generatie.

Maar je zult het zien. In 2023 gebeurt er niets. Net zoals in 1975.

De aarde vergaat. Dat is een wetenschappelijk feit. De zon blaast zich op en sleept de aarde mee in zijn ondergang. Maar dat geschiedt pas over miljarden jaren. Dus de Keessies kunnen nog millennia vooruit met hun eindtijdfantasma's.

• M*j*r**

keessie Schreef:

——————————————————-

> Je hebt wetenschap die op feiten berusten daar is

> niet mis mee,die feiten zijn waar, maar er zijn

> vele vage wetenschappen daar heb ik niet veel mee,

> dat kun je niet aannemen voor waar (feit)

En dat geldt natuurlijk ook voor de bijbel. Jij gelooft in de bijbel en neemt die voor waar aan, maar de bijbel is totaal geen bewijs dat de aarde maar 6000 jaar bestaat.

• M*j*r**

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Onze Melkweg zal naar verwachting over 4 miljard

> jaar frontaal botsen met het

> Andromeda-sterrenstelsel.

Ik las, of zag het op TV, dat weet ik niet meer, dat de twee sterrenstelsels in elkaar zullen vloeien. Van “botsen” zou geen sprake zijn.

• Jan65

“Onze Melkweg zal naar verwachting over 4 miljard jaar frontaal botsen met het Andromeda-sterrenstelsel.”

ja en???????????????

Als ik zie hoe men enkel het weer voor morgen probeert te voorspellen en wat daar dan van terecht komt, dan vraag ik me af waarom wij lastig gevallen worden met dit soort onzinnige “wetenschappelijke” voorspellingen….

Ondertussen slaapt de wereld door en kan Assad hele steden uitmoorden…. hoe wetenschappelijk wil je dit benaderen?

welterusten

• rudi bijbelstudie

geen idee waar Keessie dat op baseert. Wel is rond 2030 formeel de aion afgelopen. Als dat samenvalt met de wegrukking, is voor ons 2027 een goed moment. Misschien heeft Keessie de geboorte van Jezus verkeerd ingeschat.

Ernest L. Martin rekent vanaf 2070.