Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Niet allemaal mensen hier die in GOD geloven???????

• nikkie

Omdat ik sinds 7 jaar geloof in GOD en voor 2 jaar geleden ben gedoopt (onderdompeling)….en dus niet met het geloof ben opgevoed ben ik heel leergierig over alles wat het geloof aangaat. Ik ben hier al eens eerder wezen kijken, maar tot mijn grote verbazing werd/wordt er ook veel gekibbeld hier tussen (ja dat denk ik hoor, weet niet of het waar is) gelovigen en niet gelovigen????…….Ik vind dit wel jammer, want dit is een bijbel prikbord en wou zelf ook wel wat vragen stellen/of een stelling plaatsten….maar als ik zie wat voor antwoorden sommigen krijgen durf ik het eigenlijk ook niet meer…….Vinden de leden die in de HEER geloven dit niet erg????……of is het juist goed om “tegengas” te krijgen…..(ja weet ik veel???)

En een vraag aan de mensen die niet geloven in de HEER, waarom komen jullie op dit prikbord…(een echte serieuze vraag)…..ik vraag bij deze juist om een echte mening……ik ben hier gewoon nieuwsgierig naar……..groeten Nikkie.

• nikkie

Ps, ben hier voor ongeveer een jaar geleden ook al eens geweest en had toen ook een vraag…….en ben toen heel goed en serieus geholpen….maar als ik zo alle berichten wat bekijk heb ik het gevoel dat er wat meer “strijd” is hier…….nou ja afijn……ik bedoel het niet vervelend…máár heb zoveel vragen/stellingen ed……..en hoop dan wel dat GOD of het geloof niet “beledigd” wordt hier…groeten Nikkie.

• CU

Het is simpel als je naar de naam van het prikbord kijkt. Een bijbelprikbord, en niet een gelovigenprikbord.

Iedereen die zich interesseert in de bijbel mag hier gewoon prikken.

• theo

Plaats een stelling of een vraag en je zult(gelukkig) verschillende antwoorden krijgen.

OF..je moet vragen wat 3 x 7 is, dan krijg je een eensgezind antwoord van alle mensen.

• nikkie

Maar welke ongelovige heeft nu interesse in de bijbel????……ja om vragen erover te stellen en meer er over te weten te komen dan kan ik het begrijpen……maar niet om het geloof en de mensen af te kraken…..een voorbeeld : tenminste als ik het goed heb was het Gonnie die iets serieus schreef en toen werd er direct geantwoord dat ze maar moest breien of zo iets voor een goed doel……….nou ja logisch dat ik dan even dit bijbelprikbord niet begrijp…….toch????…….je gaat toch geen mensen te schande zetten als zij met het geloof bezig zijn op dit bijbelprikbord…….En al de andere prikborden over het geloof (tenminste als ik goed gekeken heb) zijn momenteel gesloten……hoe zou dat nou kunnen?????……….

Groeten Nikkie.

• nikkie

Ja Theo, ik heb het door…..

Groetjes Nikkie

• CU

Nogmaals, dit is een prikbord voor iedereen die in de bijbel geïnteresserd is, en daar hoef je echt niet gelovig voor te zijn. Zo zijn er tijdens een voetbalwedstrijdin een voetbalstadion meer kijkers dan dat er spelers op het veld lopen.

• Frederik D

3 x 7 = 22. Ik geloof dat. En al bewijst men het tegendeel, ik blijf dat geloven.

• CU

Optimist met je drie maal zeven. Je weet toch dat je vanuit zuidoost europa te horen krijgt dat het zeven maal drie moet zijn?:D

• holybol

je moet je niet laten dopen in water, echte gelovigen zijn gedoopt in de geest. Wie heeft paulus gedoopt?