Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Evangelisatie

• Paulette

Zonet heb ik hierboven aan Perihelium geschreven dat ik mijn vrienden belangrijker vindt dan Jezus.

Mijn vrienden daar kan ik mee praten en met Jezus kan dat niet.

Zoals jij het nu schrijft ben ik dus zo iemand die “het Woord” niet wil aannemen, toch?

Ben ik nu een rotsbodem waarop jullie zaadjes geen wortel schieten?

Maar zou God het werkelijk erg vinden dat ik beter omga met mijn vrienden en vriendinnen dan met Jezus?

Zo ja, waarom dan?

• samuel

Als je er al uit bent voor jezelf, zijn deze vragen dan nog relevant Richard!

Re: Wezenzondag

Gepost door: Paulette (—.server4you.net)

Datum: 21 mei 2012 20:49

Ik hou het toch maar op mijn vrienden, Perihelium, als je het niet erg vindt..

Bij hen voel ik mij thuis en we helpen elkaar, zij mij en ik hen.

Van gelovigen hoor ik trouwens wel eens dat de kerk ook niet altijd thuis geeft, Jezus of geen Jezus.

En antwoorden mogen in de bijbel staan, die is wel 2000 pagina's dik. Als er al in staat wat je zoekt, probeer het dan maar eens te vinden.

En als ik naar een kerk ga, dan wil ik er wel iets aan hebben. Als je er zoveel tijd in steekt, dan wil ik er ook wat van leren. En dan moeten ze niet met vage antwoorden komen. Dus nee, Perihelium,.het lijkt dat je me wilt bekeren, maar toch maar liever niet.