https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/554418_10150970520906718_339530786717_12578577_641633669_n.jpg
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlEr staat nergens in de Bijbel dat de aarde plat is, dus ja dat heeft de zg wetenschap verzonnen. En Giordano Bruno is niet op de brandstapel beland voor zijn opvatting van een oneindig heelal dat overigens niet het eerste was, een eeuw voor Bruno had kardinaal Nicolaas van Cusa al geopperd dat het heelal oneindig groot moest zijn.
Maar voor ketterij ontkenning van een persoonlijke God en pantheisme oa, dus ja, beter je huiswerk doen. Ik geef je de link: Bruno
Ik zinspeelde er niet op. Want ik gaf zelf de wikilink en heb zoals gewoonlijk de link gelezen voordat ik hem plaatste.
De Bijbel suggereert duidelijk dat de aarde plat is. Neem de bergen waarvanaf je de hele aarde kunt zien. Neem het hemelgewelf dat als een tent boven de aarde is gespannen. En neem dat tweedimensionale rond in Jesaja. En dan zwijg ik nog maar over de hoeken van de aarde.
Keiharde bewijzen. Veel en veel harder dan jouw veronderstelde bewijzen dat de Knecht des Heren de messias is.
Een aartsvader als Augustinus erkende ruiterlijk dat de aarde in de Bijbel plat was. Maar waar hij tot eerlijkheid in staat was, proef ik bij jou een vasthouden aan een fictie tegen beter weten in.
perihelium Schreef:
——————————————————-
> Heeft er nog iemand gekeken? Ik heb het niet
> gezien en zit er een beetje tegenaan te hikken om
> het terug te kijken op uitzending gemist.
Ja, ik heb gekeken. En die man heeft het heel boeiend verteld. Overignes een ontzettend sympathieke en vooral eerlijke man.
Het is de moeite waard om dit terug te kijken op uitzending gemist.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?