Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

God, het is zo jammer

• Frederik D

Hoe durf je?

• Douce.

Dit soort semi-gebeden kun je beter in de stilte van je eigen slaapkamer bidden, je ziet wat het teweeg brengt. Straks wil ik mijn komo zak hier niet eens meer neerzetten.

God heeft hier al een oplossing voor bedacht, maar aangezien hier een talent voor egotripperij heerst om de eigen boodschap door te drukken, verliest men graag de essentie c.q. de kern uit het oog.

Heb je het Bijbelboek Ruth al uit? Nee? Gewoon volhouden, het is maar kort:D

Douce

• Frederik D

Die vele godsbeelden die over elkaar tuimelen. En dat Peri er niets van begrijpt.

• Douce.

Nou theo, niet om het een of ander, maar hoor jij daar zelf ook niet bij? Het alsmaar roeren en zeuren waar jij, onder het motto ikke benne (..) geen goed christen, het patent op lijkt te hebben is echt niet leuk. Alsiebegrijpatkedoel. (Humor? Nee dus)

Douce

• Douce.

Onze vrome tekstenschiettent in actie. Niets anders te doen? Vraag maar aan Boaz een patroon om sokjes te breien. In jouw (jonge) gemeente zijn er vast wel een paar zwanger.

Douce

• Douce.

Misschien heeft maria wel kortsluiting gekregen, dat krijg je met al die tranen………..teveel vocht.

Douce

• ¥ Lotje ¥

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Hoort wie het zegt.lezen kan je niet zo te zien………… ja hoort wie het zegt………..je schoonmoeder riep dat , en dan zelf topics gaan plaatsen . :D ja ik vind dat wel lachwekkend ja .Maar laat maar want je wil het niet zien

• Gonnie

Ik kreeg de drang ,misschien wel gedreven door God om dat even openlijk mijn gedachten over dat onzinnige gekrakeel over God (met een hoofdletter) en god zonder hoofdletter hier te plaatsen.

Ik had zelfs de neiging om te vragen, wil de echte God even op staan.?

• ¥ Lotje ¥

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Ik kreeg de drang ,misschien wel gedreven door God

> om dat even openlijk mijn gedachten over dat

> onzinnige gekrakeel over God (met een hoofdletter)

> en god zonder hoofdletter hier te plaatsen.

> Ik had zelfs de neiging om te vragen, wil de echte

> God even op staan.?je ben weer goed aan het spotten . , Foei en dat op een bijbelbord……..Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel .Voor mensen die sceptisch staan tegenover de bijbel is speciaal het sceptisch prikbord Met B….s als mod. kan je samen daar spotten

• Douce.

Deze neiging kreeg ik:):

De echte God, in de manifestatie van Zijn Zoon Jezus Christus, is al opgestaan ca. 2000 jr. geleden……………

Douce