Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

God, het is zo jammer

• Gonnie

God dat om u zo veel ongenoegen,en gekrakeel of u wel de juiste God bent en dat er onder u kinderen zoveel strijd is om hun gelijk. Er zijn hier die op hun borst troffelen om dat zij vinden dat zij alles precies weten hoe bent en wat u denkt en als anderen daar van afwijken, dan wordt er meteen beweerd dat zij een minderwaardige God vereren .

Heeft u een juiste oplossing God.? Want in plaats dat zij u nader brengen naar anderen,stoten zij die u niet gevonden hebben nog verder van u af.

• BOAZ

Weer om aandacht verlegen Gonnie:S

Zoek toch eens een fatsoenlijke hobby, ga borduren of breien voor een goed doel.

Boaz.

• ¥ Lotje ¥

Gepost door: Gonnie (—.upc-e.chello.nl)

Datum: 12 mei 2012 13:09

Tjonge tjonge wat maak jij je weer belachelijk, want jij bent hier en overal op wat voor borden ook, bijna altijd aanwezig. Je opent topics bij de vleet

• theo

Het is niet jammer dat we verschillend denken over God.

Het is wel jammer dat er gelovigen zijn die ten koste van alles en iedereen hun gelijk willen hebben en menen God persoonlijk in hun binnenzak te kunnen/mogen hebben.

• Gonnie

Ach Boaz waarom gun jij mij nou niet om even openlijk aan God mijn verbazing te uiten, over wat ik hier volg, dat gekrakeel en verwijten dat zij een mindere god ‘'zonder hoofdletter’' vereren.

Ik kan het nu nog doen. Breien en achter de geraniums zitten daar heb nog steeds geen zin in.

Oh ja ik ben ook weer zeer ontroert met jouw zeer gelovige instelling.

Zo als altijd hartverwarmend. God zal je daarom belonen.:D

• Boris

(tu)

• Gonnie

Ik wist dat jij direct zou reageren.X(

• Boris

Hear, hear!

• perihelium

Judas 1:16

Dezen zijn mopperaars, gaande naar hun verlangens, en hun mond spreekt opgeblazen dingen, verwonderende zich over de personen om des voordeels wil

1 Kor 10:10

laten wij niet morren

Fil 2:14

Doet alles zonder morren en tegenspreken

• theo

Inderdaad, zeer hartverwarmende christelijke opmerkingen van Boaz.

Toch??